Olen viimepäivinä joutunut useita kertoja seksuaalisen väkivallankohteeksi. Kaupungilla liikkuu Turon popliinitakkiin pukeutunut nuori nainen, joka paljastelee itseään miehille.
Naisella on pitkät tummat hiukset ja ruskeat silmät, joissa kuumeinen kiilto. Hänen vartalonsa on hyvin kehittynyt ja erityisenä tuntomerkkinä mainittakoon ettei hänellä ole lainkaan rusketusrajoja. Hän on noin 29 vuotias ja noin 169 cm pitkä. Hänen kuppikokonsa on noin C . Hänellä on useita tatuointeja ja mm. napakoru. Erityisenä tuntomerkkinä mainittakoon, että hänen molempien reisiensä sisäpinnalle on tatuioituna keskivartaloa kohti osittavat nuolet ja hyvin pienellä teksti: "Paina Tästä!".
Naisella on käytössään MP3-soitin kuulokkeineen. Sopivan uhrin löydettyään nainen heittää popliinitakin päältään ja alkaa vääntelehtiä omituisesti vain korkokenkiinsä ja koruihinsa pukeutuneena. Siinä miesten silmien edessä vääntelehtiessään nainen samalla alkaa toistella jotain ulkomaankielellä:
And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection
Useita miehiä - varsin vanhempia miehiä - on tämän käsittämättömän väkivallan vuoksi joutunut sairaalahoitoon. Ilmeisesti nainen liikkuu laajalla alueella ja useissa kaupungeissa. Terveysviranomaiset ovat tapauksen vuoksi alkaneet jakaa riskiryhmiin kuuluville auringonpimennyksen katseluun tarkoitettuja laseja, mahdollisten shokkivaikutusten minimoimiseksi.
Itsensäpaljastaja Nainen Riehuu!
johansaukko
3
9341
Vastaukset
- nunnukainen
Jos sinä Shakiraan viittaat niin täytyy korjata luulosi hänen pituudestaan, ei ole kuin himpan päälle 150cm. ;)
- Eräjorma
Mä oon muutama kesänä tavannut tytön metsäpolun varrella istumassa kiven tai mättään päällä housut ja pikkarit nilkoissa jalat täysin levällään ja on sormettanut!!! Kyseinen tyttö on noin 12 - 14v.
- HYISHAAKELI
YÄHH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481