tarvis löytää puinen lasten pihakeinu, mutta rautakaupoissa on vaan metalliputkihäkkyröitä....mistä löytyis?
pp
lasten pihakeinu?
10
13390
Vastaukset
- täältä
www.playware.fi
- pms68
on Bauhausin malli ja siellä on ainakin kolmena suvena ollut. Joku rautakauppakin mainosti taannoin isossa lehdessään..
- bauhausissa?
onko kestänyt?
- S-V
Meillä sama ongelma. Päätin tehdä neljän tuuman puutolpasta. Päätyihin A:n malliset tuet, ja väliin "kurkihirsi". Aika hyvät mitat tulee, kun ostat 5 kpl 3 m tolppaa, ja parimetrisiä A:n poikkipienoja kahdet. Sahalla veistelet noihin sopivat mallit ja/tai käytät 16 mm pulttia ja suuria aluslevyjä 18 mm puuporaa. Valmiilla tolppakengillä tai naulauslevyillä pärjää myös.
Itse olen ajatellut pintakäsittelyksi tervaamista venetervalla, ei mene niin pahan näköiseksi kuin maali kun vähän ravistuu sateessa, ja huolto uudella tervaamisella ei ole vaikeaa.
Karkeat piirustuksetkin löytyy, laita sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää ne.- mike
Jos löytyy valmiit raapustuket niin saa laittaa os morjenta@hotmail.com ja foto jos ois valmiina :)
- ade
Laitatko mulle myös riipustukset keinusta?
ahti.kaskela@marttila.fi - piirustukset
laitatko myös minulle piirustukset osoitteeseen pekzo ät jippii.fi. Kiitos.
- jani a
No saishan niitä piirustuksia tännekkin päin laittaa, jos ne vielä löytyy!! jani.aho82@gmail.com
- yonna6
jani a kirjoitti:
No saishan niitä piirustuksia tännekkin päin laittaa, jos ne vielä löytyy!! jani.aho82@gmail.com
Ja tänne myös, kiitos kovasti, jos vaan vielä löytyy! yonna6@luukku.com
- E-W
Hei,
Laittaisitko minullekin ohjeet/piirustukset/kuva jos vielä löytyy.
Kiitti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180