MITEN MUISTAT

ÄITIÄ

Äitienpäivä tulossa, miten muistat häntä?

5

659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies26

vien isäni kanssa kukan äitini haudalle

• Kari-Tapio

Äiti haudattiin sisareni asuinpaikkakunnalle. Hän vannoin, asuvansa siellä, loppuelämän. Me muut annettiin periksi. Vuodet vieri, kävi ilmi sisareni oli onnistunut salaan meilta alkoholisoitumisensa. Hänelle tuli ongelmia, ja vaihtoi paikkakuntaa. Huomautettiin, mitä lupasi äiti-vainajan suhteen. Me veljet oltiin turhanpäiväisiä, paskan jauhahia, ja kielsi luvanneensa jotain. Nyt me maksetaan vuotuinen haudanhoitomaksu. Äidin haudalla käynti on jo jonkinlainen matka ! Minun varattava täyspitkä päivä, kauempana asuvien varattava pari vuorokautta.

• Kurre

Huomenta................
      Mee ny ainakin viemään joku koivun oksa ku se on niin helevetin omia nyt. Että siilleen.

• Hulivili

Nyt voin muistaa vain käynnillä haudalla,ei ole enää elossa äiti.Silloin kun hän oli elämässä,en paljon muistanut,maailma vei minua.Nyt on myöhäistä muistaa.Kukat haudalle.Ei hän siellä ole.Toivottavasti enkelit pitävät hyvää huolta äidistäni.

• äidittä

Miten muistan äitiä? Äitini on kuollut syöpään 12 vuotta sitten. Maksaisin melkein mitä vaan yhdestä päivästä äidin kanssa.Äitini oli paras ystäväni ja säilytän hänen muistoa mielessäni joka päivä. Olen itse jo aikuinen ja minulla on kaksi lasta, joista toinen jo aikuinen ja nuoremmasta tulee 18v syksyllä. Meillä ei ole vietetty äitienpäivää, enkä mitään erityistä kaipaakaan. Vanhempi poika osaa kiittää ja arvostaa kaikkea mitä on meiltä saanut. Se riittää koko elämäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe