Näin Maku-lehdestä, että pakkasaltaisiin on tullut uusia Almondy-merkkisiä vadelma- ja sitruunajuustokakkuja. Samassa sarjassa on daim-kakkukin.
Onko kukaan maistanut?
Almondy juustokakut
8
4712
Vastaukset
- neiti halla
Tuo daimkakku on tosi hyvää, se on parhaimmillaan juuri ja juuri sulaneena. Muita en ole maistanut.
- Ninni56
Olen maistanut, Mankkaan K-kaupassa oli konsulentti lauantaina... aivan ihania! Piti ostaa...
- alkup.
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
- ninni56
alkup. kirjoitti:
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
..molempia maistoin. vadelman ostin
- alkup.
ninni56 kirjoitti:
..molempia maistoin. vadelman ostin
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa?? - beetus
alkup. kirjoitti:
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa??Se vadelma on paras niin paras! Olin taivaissa melkein ku maistoin tänään... voi huhhuh :) sitä sitruuna vai mikä oli niin sitä en ole maistanut mut en usko et on yhtä hyvää... snickersit ja daimit on kans huippuja.. mut vadelma vei kyl kevyesti voiton!
- Mimmu
Maistettu on vadelmaista kakkua ja aivan ihanaa ja juuri sopivan kokoinen ettei tarvitse montaa päivää syödä samaa!!!!!
- böller
olen syönyt Almondy tummaa suklaata, Daimia, Snickersiä, en juustokakkuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096