Mikä olis nyyttikuljetuksissa (siis jakeluautolla) paras työpaikkana kaukokiito, transpoint vai kiitolinja vaiko joku muu?
Kannattasko hommaa omat luvat oma auto, vai palkollisena?
Mikä
8
2434
Vastaukset
- Äitestä ja toinen
Tyttärestä! Eli mee ittees ja kysy mitä haluat loppu elämältäs?! Loputon velkakierre vailla todellista rikastumisen mahdollisuutta vai takuu varmaa tuloa ja omaisuuden kertymää. Siitä se ura si urkenee jommin kummin?!
- konkari,
elintarvikepuolelle.. kesko, valio, fazer ym..
varmaa työtä, ja sopivan vaihtelevaa ja monipuolista.
ite oon viihtyny jo 20v jakopuolella maidonajossa.- puolella
Varmaa työtä, mut renkinä vai omalla?
- työt
Joo kokemuksesta toi Kaukokiito ja Kiitolinja on aika hanurista Pointista ei oo tietoo mut kaippa aika samaa luokkaa. Toi elintarvike jakelu on kyl ollu ehdottomasti parasta hommaa noista vaihtoehdoista Fazerin pulla jako tuttua hommaa nyt rullakko rundia ympäri härmää
- noista..
kaikista, melkein ovat samanlaisia. aina on yksi juitsari paska ja pari hyvää. pointti, kauko, ja kiitis ajaa rahtia pitkää....linjaa, jakoa...
päivät vaihtelee. tavarat vaihtelee. siinä isännänkin tulot vaihtelee. renki yleensä saa tuntiliksaa, jotkut harvat urakkaa.
ota vain lainaa osta auto käy kurssi, sittenhän tiedät mitä työ on.
yksi tykkää ajaa maitoo, toinen leipää, lolmas eli minäkin, pidän eniten noist avaihtoehdoista kappaletavaran jaosta. lavat erilaisia ja paikat vaihtuu.
en kylläkään ottaisi omaksi riesaksi omaa autoa.
kun kerta kysyt, niin ehkä kiitolinjaa suosittelisin. Palkat maksaavat niinkuin kuuluu, ja mikä aika tärkeä kuskin kannalta, kalusto on parempaa kuin näillä muilla. Muita eroja tuskin on.
- Linja
Kiitolinjan huono puoli on sen kapulan kanssa pelleily...
- kapulassa
Linja kirjoitti:
Kiitolinjan huono puoli on sen kapulan kanssa pelleily...
suomenkielinen valikko ja miten se pelaa?yms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266