Keittiö on menossa uusiksi loppukesästä. Jostain syystä olen saanut fixaation erääseen Helsingin Vallilassa sijaitsevan PDS-suunnittelu -liikkeen näyteikkunassa olevaan kokonaisuuteen. Täytyisi ehtiä liikkeeseen sisällekin joku päivä! Kyselenpä, onko kenelläkään palstalaisella kokemuksia tämän liikkeen palveluista?
PDS-suunnittelusta kokemuksia?
2
892
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseistä firmaa ei voi lainkaan suositella. Keittiön valmistumisessa menee kuukausia, ja jotta keittiö saadaan valmiiksi, täytyy itse olla koko ajan aktiivinen. Asiakaspalvelu on erittäin surkeeta. Omistajia taitaa kiinnostaa enemmän raha kuin itse asiakas.
- Anonyymi
Kun jätin heidän Facebook sivuilleen julkisen arvostelun, he pyysivät minua poistamaan tämän arvostelun, koska se ei ollut positiivinen arvostelu. Kun en suostunut siihen, niin vähän ajan päästä he olivat poistaneet koko Facebook sivunsa ja luoneet uudet Facebook sivut, missä ei näkynyt enää arvosteluja eikä mitään heidän julkaisujaan yms. Heidän toimintansa on todella törkeetä. Varokaa kaukaa. Myös heidän aliurakoitsijaansa Magenta Renewal Oy:tä kannattaa varoa kaukaa. Hän viivästyttää keittiöremontin valmiiksi saattamista. Kun asiasta sanoo, niin saa vaan syytöksiä. Urakoitsijan lähettämät laskut ovat lisäksi todella epäselviä ja kun niihin pyytää lisäselvityksiä niin yrittäjä sanoo että voi lähettää jopa kalliimman laskun. Todella ala-arvoista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269