Keittiö on menossa uusiksi loppukesästä. Jostain syystä olen saanut fixaation erääseen Helsingin Vallilassa sijaitsevan PDS-suunnittelu -liikkeen näyteikkunassa olevaan kokonaisuuteen. Täytyisi ehtiä liikkeeseen sisällekin joku päivä! Kyselenpä, onko kenelläkään palstalaisella kokemuksia tämän liikkeen palveluista?
PDS-suunnittelusta kokemuksia?
2
856
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseistä firmaa ei voi lainkaan suositella. Keittiön valmistumisessa menee kuukausia, ja jotta keittiö saadaan valmiiksi, täytyy itse olla koko ajan aktiivinen. Asiakaspalvelu on erittäin surkeeta. Omistajia taitaa kiinnostaa enemmän raha kuin itse asiakas.
- Anonyymi
Kun jätin heidän Facebook sivuilleen julkisen arvostelun, he pyysivät minua poistamaan tämän arvostelun, koska se ei ollut positiivinen arvostelu. Kun en suostunut siihen, niin vähän ajan päästä he olivat poistaneet koko Facebook sivunsa ja luoneet uudet Facebook sivut, missä ei näkynyt enää arvosteluja eikä mitään heidän julkaisujaan yms. Heidän toimintansa on todella törkeetä. Varokaa kaukaa. Myös heidän aliurakoitsijaansa Magenta Renewal Oy:tä kannattaa varoa kaukaa. Hän viivästyttää keittiöremontin valmiiksi saattamista. Kun asiasta sanoo, niin saa vaan syytöksiä. Urakoitsijan lähettämät laskut ovat lisäksi todella epäselviä ja kun niihin pyytää lisäselvityksiä niin yrittäjä sanoo että voi lähettää jopa kalliimman laskun. Todella ala-arvoista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007