Eli kyselen mikä on teidän mielestänne top5 biisit Mariah Careyn koko uralta. Syy voi olla vaikka sanoitus, melodia tai laulusuoritus etc.
Mulla lista näyttää tällä hetkellä tältä:
1. We Belong Together
2. Vision Of Love
3. Through The Rain
4. Outside
5. Always Be My Baby
Näitä olikin aika vaikee laittaa järjestykseen.. Mutta katotaan miltä teidän listat näyttää :)
Mariahin paras biisi?
6
899
Vastaukset
- MLIYL
Hero
Sent From Up Above
All In Your Mind
Alone In Love
We Belong Together
And You Don't Remember
My All
Without You
Can't Let Go
Forever
Stay The Night
Fly Like A Bird - -mie-
"Vision of love" on ehdoton ykkönen. Mielestäni Mariah'n biiseistä aivan omaa luokkaansa.
"Dreamlover" hyvä kakkonen.- MLIYL
...vain kaksi ihmistä kuuntelee oikeasti Mariahia...
- Thomas
Tässä (ainakin tällä hetkellä) mielestäni Mariahin parhaita biisejä (mahdontonta laittaa paremmuusjärjestykseen):
Lead the Way
We Belong Together
Crybaby
Anytime You Need a Friend
My All - iikken
Petals on mielettömän hyvä, jos tietää yhtään Mariahin taustoista jne. Ei mikään erikoinen laulusuoritus, mutta sanat on hyvät ja tunnetta löytyy rutkasti.
- Lella
1 Hero
2 My All
3 Butterfly
4 Can't Take That Away
5 I Still Believe
Olisin halunnut, että We Belong Together olisi päässyt listalleni, mutt ei se tälle listalle taida mahtua. Kaks mahtavaa on kans Without You cover ja Always Be My Baby.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244