Tapolan eukko löi taas itseään nyrkillä turpeaan naamaansa ja sitten syyttää Mattia .Ettäs kehtaa!
Nyt pistän "Elämä on laiffii" taustalle soimaan ja jammailen Matin tahdissa.
Masa on kingi
3
353
Vastaukset
- jaelika
jos voisin,niin täräyttäsin ihan vaan ite sua ja MERVIN puolesta.kyllä joka hevoselle kengittäjä löytyy,Matillekkin.
- Se sama
Ei susta ole siihen, siihen vaaditaan miestä eikä marjanpoimijaa. Tositilanteessa repisin sut solmuun ennenkuin ehtisit sanoa kissaa....
On sitä ennenkin laitettu naista ojennukseen ja nostettu kurkusta puristaen seinälle jos nainen alkanut uhoomaan....
Ole onnellinen vaan kun netin kautta uskallat uhota, tositilanteessa killuisit seinää vasten aika nopeasti. - -Fanisi-
Se sama kirjoitti:
Ei susta ole siihen, siihen vaaditaan miestä eikä marjanpoimijaa. Tositilanteessa repisin sut solmuun ennenkuin ehtisit sanoa kissaa....
On sitä ennenkin laitettu naista ojennukseen ja nostettu kurkusta puristaen seinälle jos nainen alkanut uhoomaan....
Ole onnellinen vaan kun netin kautta uskallat uhota, tositilanteessa killuisit seinää vasten aika nopeasti.Mattiko se siellä? Se sama eli Masa Nykänen? Ainakin tyyli on samanlainen. Hyvä Matti, hyvin hoideltu toi Mervi ojennukseen, saat paremman naisen koska tahansa jos eroatte tällä kertaa, veikkaan että nyt kanssa eroatte! Tosin Mervi voi perua kun tajuaa ettei löydä yhtä komeeta miestä kuin sä! Raukkamaista vaihtaa lukot ja pelätä sun asuntoon tuloas, haluaa vaan kiusata sua, ettet saisi kamojas haettua tai jotain tärkeää juttuu jonka tarviit. Kostonhimoinen akka vaikka itse on syyllinen sun tilanteesees.
Voimia sulle PISTÄÄ mERVI KOVILLE JOS HYPPII SILMILLE jos oot Matti ja jos et ole ja luet tän joskus niin tukea tulee täältä aina sulle. Olet aina ykkönen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689