Zinkosal sinkkivoide

ihovaivat

Ihoni alkoi näyttää hyvältä jo parin hoitopäivän jälkeen

2

12387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilma'

jo pitkään sinkkipitoisia voiteita psorin hoitoon. Laitoin siitä tänne palstallekin aikoja sitten, en tiedä minne ne vanhat sivut täältä katoavat kun ei ole kuin 3 sivua jäljellä:O Jotkut moittivat että kuivattaa liikaa ihoa muta käytin Daily sinkkivoidetta. En tiedä mistä sitä saisi kun ei kuulu enää sen kaupan valikoimiin josta ennen ostin sitä. Oli halpaa ja hyvää. Nyt käytössä on Weledan kehäkukkaa ja sinkkiä sisältävä voide. Molemmat voiteet ovat vauvoille tarkoitettuja joten eivät varmaankaan mitään haitallisia aineita sisällä:) Laitan perusvoidellulle iholle vielä päälle tuota sinkkivoidetta. On tuota Zinkosaliakin tuolla kaapissa mutta jostain syystä aloin käyttää näitä joissa on mukana kasvisöljyjäkin. Vaikka Zinkosaliahan voi yhdistää itse eri voiteisiin ja öljyihin jos tuntuu liian tankealta.

• Hyvä peitevoide

Olin jo unohtanut sinkkivoiteen kun ihoni on ihan karseen näköinen. Harmittaa kun on hyvät hoikat sääret, mutta täynnä punaisia psoriläiskiä. Ostin Natusanin vauvojen sinkkivoidetta ja voitelin sääreni, niin ovat paljon paremman näköiset. Voide peittää hyvin punaisuude. Täytyy varmaan salisyylivaseliinilla kuoria karsta ja sitten tätä vauvavoidetta niin kohta kehtaa sääriäänkin näyttää:)

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2057248

Lääkevoiteet on niin kalliita että en ole vielä tänä kesänä raaskinut ostaa. Katsotaan nyt kun alkaa kesä oikein kunnolla ja antaa ilmaa iholle, niin josko tokenisi tämä kurjuus. Elokuu on parasta aikaa psorilleni kun aurinko ei ole enää niin voimakasta, ilman suhteellinen kosteus on kohtalaista ja iho saa kosteutta ja on lämmintä että voi olla vähissä vaatteissa.
      Auringon paahdetta ihoni ei kestä lainkaan koska olen aurinkoallergikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe