Mikä mahtaisi olla hyvä lämmön tarkaillu ohjelma?
Lämmön tarkaillu ohjelma
5
1482
Vastaukset
- Erkko
jos osaat käyttää sitä. Osassa tarkkailuohjelmista, joutuu määrittelemään anturit. Esim Anturi 4 on Prosessorin lämpötila. Tuollai olen joutunut tekemään MBM:n kanssa. Everestissä taas ei voi määritellä ja lukee lankkuni lämmöt väärin. ASUStekin oma ohjelma lukee oikein. Tuo siis toimii vain ASUKSen emoissa.
- 43232
Speedfan
- on hyvä
Asus Proben uusin versio. Antaa sekä CPU:n ja MB:n lämmöt. TOimii vain Asuksen emolevyillä tosin.
- Erkko
Sehän ei paljon lämmitä, jollei omista ASUStekin emoa. Tuleehan tuota joskus käytettyä, mutta se on hirveän raskas niin yksinkertaiseksi ohjelmaksi.
Suurin osa lämmöntarkkailu ohjelmista kertoo kaikkien antureiden arvot. Eli: emo, prossu, piirisarja, kovojen 1-4 ja virtalähteen.. ainakin mulla.
- Jokker
Hyvä ohjelma on EVEREST home edition.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132