Mistä istuinsuojat

uuteen

Mistähän saa merkkikohtaisia suojia autoon jossa sivuturvatyynyt?.Ei taida saada tavallisista tarvikeliikkeistä.

11

2432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä on

www.tammer-suoja.fi

• istuu

ei nykyautoihin kannata hankkia istuonsuojia, ne oli 70-luvun ilmiö. Nyky penkit kestää sen minkä autokin ja puhdistuskin onnistuu nykyään.

• Automiekkonen

Jos on esim. pieniä lapsia niin kenties kannattaa. Ja on se aina helpompi ottaa suoja likaantuessa ja heittää pesukoneeseen kuin puhdistaa penkkiä autossa.

http://www.wally.fi

Mm. taksikäytössä oikein kätevää. Penkin puhdistus kun maksaa viiskymppiä laaki.

• mievaa2

kuinkas helppoa on itse asentaa esim. nuo tammer suojat jos tilaa??

• JPKJ

Itselläni oli vastaava ongelma, johon hain vastausta netistä. Löysin saksalaisen nettisivun www.albert-premium.com ja heidän konseptinsa on vähän poikkeava.

Malliston puitteissa asiakas saa itse valita kankaat ja värit varsin laajasta valikoimasta. Laatu on hyvä (mm. VAG-konsernin alkuperäiset sisustuskankaat, digitaaliset mallit, TÜV- ja ISO-sertifikaatit ym.) ja hinta/laatu ei ainakaan huono.

Päädyin tilaamaan itselleni alcantara-istuinsuojat ja olen tosi tyytyväinen. Veikkaan, että istuinsuojat kestävät pidempään kuin alkuperäinen verhoilu.

• giuggu

No kerro nyt ihmeessä että mitä se tuolta albertilta kustansi tuo sarja....sitten voidaan päätellä onko hinta kohdillaan vaiko ei. Tammer-Suojalla nahkasuojat on tonnin ja rapiat tänä päivänä.

• Tämä suku ei säästä

Vaikka tuo alkuperäinen viesti on ajalta miekka ja kivi niin älkää nyt herran tähden niitä penkkejä seuraavalle omistajalle säästäkö! Sen tehtävä on käytetyn ostaessaan peittää fläkit irtosuojilla. Kauppias ei hyvitä yhtään enempää autosta on siinä ollut suojat eli ei.

• ölkhnölölmn
        Tämä suku ei säästä kirjoitti:

Vaikka tuo alkuperäinen viesti on ajalta miekka ja kivi niin älkää nyt herran tähden niitä penkkejä seuraavalle omistajalle säästäkö! Sen tehtävä on käytetyn ostaessaan peittää fläkit irtosuojilla. Kauppias ei hyvitä yhtään enempää autosta on siinä ollut suojat eli ei.

Sehän ei olekaan se pointti että säästää seuraavalle, vaan että itse pääsee vähemmällä. On moniakin lisukkeita, joita ilman pärjää, ja joista kauppias ei maksa yhtään ekstraa.....ja nykyään varsinkin perusmallien verhoilukankaat on niin aneemisen näköisiä, että hyvin istuvilla suojilla voi piristää myös ulkonäköä.

• ja seuraavalle ei
        ölkhnölölmn kirjoitti:

Sehän ei olekaan se pointti että säästää seuraavalle, vaan että itse pääsee vähemmällä. On moniakin lisukkeita, joita ilman pärjää, ja joista kauppias ei maksa yhtään ekstraa.....ja nykyään varsinkin perusmallien verhoilukankaat on niin aneemisen näköisiä, että hyvin istuvilla suojilla voi piristää myös ulkonäköä.

jää säästettävää... Ostatko autoosi paljonkin sellaisia varusteita joita et sitten käytä, vaan säästät seuraavalle? Uskallan väittää että aneemisinkin perusvolkkarin preussilainen sarkakangasverhoilu hakkaa nuo irtoistuinsuojat 6-0. Eikä tuo verhoilun puhdistus enää nykyaikana ole mikään konsti.

• sinnesemenee.

Joo, ja kun auto lopuksi menee romikselle, penkit on kuin uudet, mitäköhän hyötyä siitäkin on.

• Suojaton

Albert-Premiumin suojat näyttävät maksavan alkaen n. 300 egee sarja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe