Mistähän saa merkkikohtaisia suojia autoon jossa sivuturvatyynyt?.Ei taida saada tavallisista tarvikeliikkeistä.
Mistä istuinsuojat
11
2432
Vastaukset
- Täällä on
www.tammer-suoja.fi
- istuu
ei nykyautoihin kannata hankkia istuonsuojia, ne oli 70-luvun ilmiö. Nyky penkit kestää sen minkä autokin ja puhdistuskin onnistuu nykyään.
- Automiekkonen
Jos on esim. pieniä lapsia niin kenties kannattaa. Ja on se aina helpompi ottaa suoja likaantuessa ja heittää pesukoneeseen kuin puhdistaa penkkiä autossa.
http://www.wally.fi
Mm. taksikäytössä oikein kätevää. Penkin puhdistus kun maksaa viiskymppiä laaki. - mievaa2
kuinkas helppoa on itse asentaa esim. nuo tammer suojat jos tilaa??
- JPKJ
Itselläni oli vastaava ongelma, johon hain vastausta netistä. Löysin saksalaisen nettisivun www.albert-premium.com ja heidän konseptinsa on vähän poikkeava.
Malliston puitteissa asiakas saa itse valita kankaat ja värit varsin laajasta valikoimasta. Laatu on hyvä (mm. VAG-konsernin alkuperäiset sisustuskankaat, digitaaliset mallit, TÜV- ja ISO-sertifikaatit ym.) ja hinta/laatu ei ainakaan huono.
Päädyin tilaamaan itselleni alcantara-istuinsuojat ja olen tosi tyytyväinen. Veikkaan, että istuinsuojat kestävät pidempään kuin alkuperäinen verhoilu. - giuggu
No kerro nyt ihmeessä että mitä se tuolta albertilta kustansi tuo sarja....sitten voidaan päätellä onko hinta kohdillaan vaiko ei. Tammer-Suojalla nahkasuojat on tonnin ja rapiat tänä päivänä.
- Tämä suku ei säästä
Vaikka tuo alkuperäinen viesti on ajalta miekka ja kivi niin älkää nyt herran tähden niitä penkkejä seuraavalle omistajalle säästäkö! Sen tehtävä on käytetyn ostaessaan peittää fläkit irtosuojilla. Kauppias ei hyvitä yhtään enempää autosta on siinä ollut suojat eli ei.
- ölkhnölölmn
Tämä suku ei säästä kirjoitti:
Vaikka tuo alkuperäinen viesti on ajalta miekka ja kivi niin älkää nyt herran tähden niitä penkkejä seuraavalle omistajalle säästäkö! Sen tehtävä on käytetyn ostaessaan peittää fläkit irtosuojilla. Kauppias ei hyvitä yhtään enempää autosta on siinä ollut suojat eli ei.
Sehän ei olekaan se pointti että säästää seuraavalle, vaan että itse pääsee vähemmällä. On moniakin lisukkeita, joita ilman pärjää, ja joista kauppias ei maksa yhtään ekstraa.....ja nykyään varsinkin perusmallien verhoilukankaat on niin aneemisen näköisiä, että hyvin istuvilla suojilla voi piristää myös ulkonäköä.
- ja seuraavalle ei
ölkhnölölmn kirjoitti:
Sehän ei olekaan se pointti että säästää seuraavalle, vaan että itse pääsee vähemmällä. On moniakin lisukkeita, joita ilman pärjää, ja joista kauppias ei maksa yhtään ekstraa.....ja nykyään varsinkin perusmallien verhoilukankaat on niin aneemisen näköisiä, että hyvin istuvilla suojilla voi piristää myös ulkonäköä.
jää säästettävää... Ostatko autoosi paljonkin sellaisia varusteita joita et sitten käytä, vaan säästät seuraavalle? Uskallan väittää että aneemisinkin perusvolkkarin preussilainen sarkakangasverhoilu hakkaa nuo irtoistuinsuojat 6-0. Eikä tuo verhoilun puhdistus enää nykyaikana ole mikään konsti.
- sinnesemenee.
Joo, ja kun auto lopuksi menee romikselle, penkit on kuin uudet, mitäköhän hyötyä siitäkin on.
- Suojaton
Albert-Premiumin suojat näyttävät maksavan alkaen n. 300 egee sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066