Wohou.

bel

Tänne palstalle ei oo tullut kunnon viestejä pitkään aikaan, joten HIM-fani kun olen, päätin laittaa tämmöisen viestin.
Eli homman nimi on se, että nyt ihkutetaan oikeen kunnolla yhtä maailman parhaimmista bändeistä! :D
Kerro jotain ihanaa HIMiin liittyvää meidän HIM-fanien iloksi! :)

8

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

melkoisen kuumottava pakkaus... :)

• jeje

Sukat pyörii jaloissa jo pelkästä ajatuksesta... ;)

• !!!
        jeje kirjoitti:

Sukat pyörii jaloissa jo pelkästä ajatuksesta... ;)

niiiiiiiin samaa mieltä. ville on ihana ja bändi muutenki :)

• Poisonheartical surrender
        !!! kirjoitti:

niiiiiiiin samaa mieltä. ville on ihana ja bändi muutenki :)

Mä oon poika joten taida alkaa ylistään Villen kroppaa tai mitään sellasta. Rupesin kuunteleen himiä silleen et yhellä serkulla kuka kävi meillä jäi himin live-keikka-cd-levy mun huoneen pöydälle ja kuuntelin sitä ja tykkäsin biiseistä ihan sairaasti. Ku Ville kirjottaa biisejä niin ne ei oo mitään tusinatavaraa vaan jokaisen biisin voi kuunnella ja tykätä niistä. Ja Ville laulaa niin mahtavasti ensin hiljaa, sit kovaa ja sit tosi kovaa. Ville on karismaattinen, kekseliäs ja huumorintajunen. Ville on hyvä valehteleen ja vastaamaan samoihin kysymyksiin eritavalla. HIM on paras bändi ikinä voi olla tulee olemaankin paras bändi. Muutki tyypit on lahjakkaita. HIMin tyypit on soittanu pienestä asti.

• ...

Mä kerron sen kun mä kuulin ensimmäisen kerran HIMin biisin.
      Ala-asteella mä en kuunnellut ollenkaan radiota enkä musiikkia (nyt jälkeenpäin ihmettelen, miten pysyin elossa), vasta yläasteella se musa kolahti, kun sain cd-soittimen. Meillä oli seiskaluokan ekalla musatunnilla levyraati, ja yks tyttö soitti siellä Funeral of Heartsin. Kun mä kuulin sen biisin ekan kerran, mä olin ihan että wau voiko musa olla tällästä, enkä mä millään saanut sitä biisiä mielestäni, ja koko loppupäivän mä vaan tärisin ja muistelin sitä biisiä. Sillä oli muhun tosi kummallinen vaikutus.
      Sitten aloin lukemaan lehdistä HIM-aiheisia juttuja, ja kun mä ekan kerran näin Villen kuvan, se näytti mun mielestä inhottavalta (joo, mua naurattaa nyt jälkeenpäin toi mun ensireaktio) ja kuulostikin ärsyttävältä tyypiltä joka juo ja polttaa (sillon mä olin aika pyhimys). Mut niin vaan se mielipide muuttui...
      Sitten oli pakko ostaa HIMin levyt pahvikantisina kiskurihintaan ja tapetoida seinät uusiksi.

• bel

ihania juttuja tullut!
      lissää vaan! :D

Kattelin muuten tossa just äskön HIMin deeveedeetä ja oon ihan himmeli-fiiliksissä..

Wohou.

• just mä

Ei elämä mitä juttuja, mutta totta joka ikinen.

• bel

Aivan totta. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      69
      2223
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1671
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      105
      1622
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1377
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1220
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1170
    Aihe