kerron tositapauksen pohjautuen elämääni:
olin armeijan leivissä silloin, kesä oli ja aurinko paahtoi ja meikämanne vietti intissä laatuaikaa niin sanoakseni. sodessa oli billjardipoytä. ensikosketukseni tämän pelin parissa sujui huonohkosti. voitte tästä päätell että kosktuksen vihreän veran maailmaan olivat tähän saakka olleet varsin pintapuolisia ja vaisuhkoja. Johtuen kuitenkin syvään juurtuneesta voitontahdostani inside me päätin tehdä voitavani vakuuttaksen itsellen ,että olen kykenevä valtaamaan tämän pelin itselleni. Olen luonteeltani mestari , johtuen hyvästä geenperinnöstäni ,joka tulee luultavasti isäni puolelta. Isoisäni kokosi itselleen melkoisen ominaisuuden juurikin tekemällä onnistuneita osakekauppoja joitka sijoitti erinomaisella menestylksellä sotiemm, joissa sankarit taistelivat lkarhujen lailla täsätä arktisesta maanpläntistä jossa hirvet kirmaavata ja pupujussit puputtavat iloisetsi niityillä ja kiimaiset sonnit paneskelevat lehmiä pitkin peltoja . jou
TARINANI, my story (in english)
bilismestari
2
580
Vastaukset
- Lång
toivottavasti spermassasi on enää yhtään käyttökelpoista geeniä jäljellä...hehhh....veikkaan, ettei....
- bilismestari
ilmoitin asiattomasta viestisräsi ylläpidolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259