Hamsterini raapii silloin tällöin itseään, aivan kun sitä kutittaisi. Mistäköhän moinen voisi johtua? iho ei kuitenkaan punoita jne. Ja sitten kun tytön päästää juoksemaan niin se menee aina yhteen nurkkaan ja saa ihme "hepulikohtauksia" hinkkaa itseään listoihin, vetää kuperkeikkoja ja raapii/pesee itseään. Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Kutiaminen
2
183
Vastaukset
- Tiinu
Hamsterini raapii silloin tällöin itseään, aivan kun sitä kutittaisi. Mistäköhän moinen voisi johtua?
- Se peseytyy ja turkin rapsuttaminen kuuluu oleellisesti peseytymiseen. Mutta jos hamsterin iho alkaa punottaa, siihen ilmestyy punaisia tai mustia pisteitä ja karvat lähtevät, sillä voi olla jokin loinen.
Ja sitten kun tytön päästää juoksemaan niin se menee aina yhteen nurkkaan ja saa ihme "hepulikohtauksia" hinkkaa itseään listoihin, vetää kuperkeikkoja ja raapii/pesee itseään.
- Jos hamsteri on syyrialainen, niin sillä on molemmissa kyljissään luomennäköiset hajurauhaset. Naaraalla ne ovat yleensä melko pienet, mutta uroksella suuret ja koholla. Jotta hamsteri saisi hajunsa tarttumaan reviirilleen, sen pitää hinkata itseään seinään tms. "Hepulikohtaukset" ovat siis normaalia reviirin merkkaamista.
- Jos hamsteri alkaa pestä itseään yhtäkkiä erittäin innokkaasti, se on hämmästynyt jostakin hajusta tai äänestä. - Kdleke
Mulla on ihan sma ongelma että hinkkaa itseään jokaseen seinään ja kaikkiin esineisiin ja vetelee sellasia kuperkeikkoja että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738