Ovatko identtiset kaksoset samankokoisia koko raskauden ajan vai voivatko olla eri kokoa? Mitä mittoja vkolla 15 4?
Samankokoisia?
2
826
Vastaukset
- gemmu
ihan identtisilläkin on kokoeroja.. toiset on sitten grammalleen samanpainoisia..
- tuplaäiti
Meillä oli melkolailla samankokoisia pojat jo raskausaikana. Ekaan ultraan menin viikolla 16 5, ja silloin BP mitat oli A:lla 39 mm ja B:llä 40 mm, ja vastasivat tällöin raskausviikkoja 17. Myöhemmin painoarviot olivat mm. viikoilla 25 2 854g ja 888g ja 30 1 1505g ja 1430g. Pojat syntyivät viikoilla 37 3, A-vauva oli 2970g ja 52cm ja B-vauva 3230g ja 51,5 cm. Nyt ovat 7v, pituutta 134 ja 135 cm ja painoa 35 ja 36 kg. Ei ole kokoeroa ikinä silmällä erottanut. Ja identtisiä siis ovat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738