Eikö Suomessa ole todellakaan mitään Christinan fanisivua tai edes pelkästään hänelle tarkoitettua foorumia. En ainakaan minä löytänyt.
Suomalainen fanisivu/foorumi
3
327
Vastaukset
- Hippo
Itselläni oli kokeilumielessä yksinkertaiset Christina fanisivut, josta saattoi ladata esiintymisvideoita. Tulevaisuudessa olen hankkimassa lisää kotisivutilaa ja useita osoiteita, joten jonkinlainen saitti ehkä tulossa? Jatkuvasti päivittyvän sivun ylläpito vaatii melkoisesti vaivaa, voi olla että käännän ulkomaisia uutisia sinne suomeksi? Mutta foorumissa on jo liikaa vaivaa. Suomi24 palsta periaatteessa riittää...
- Gwen
Mulla oli pari vuotta sitten mielessä kotisivujen teko, mutta ajanpuutteen vuoksi jäi tekemättä.... jos jollain olisi aikaa ja haluais nähä vaivaa niin se olis tosi tervetullutta...
- vanilla,
Gwen kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta sitten mielessä kotisivujen teko, mutta ajanpuutteen vuoksi jäi tekemättä.... jos jollain olisi aikaa ja haluais nähä vaivaa niin se olis tosi tervetullutta...
Minä en ainakaan osaa tehdä mitään nettisivuja ja viellä semmoisia hienoja kuten monet ameriikkaliset/puolalaiset chrissen fanisivut!
Kuten oh x-tina -niminen sivu jne*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204