Kännykkä ja tietotekniikkapalstoille tulvii onnettomien yrityksiä saada osallistujia "kilpailuun" jossa palkintona Nokian puhelin.
MUTTA:
Tuon sivuston ainoa tarkoitus on kerätä sähköpostiosoitteita spämmäystä varten.
Vai uskotko itse kilpailuun, jonka järjestäjästä ei ole tietoa.
Ainoa tarkoitus on siis saada uusia osoitteita roskapostitietokantaan!
Lisäksi mitähän näillä tiedoilla tehdään:
Kerro kavereillesi, ennen kuin poistut tästä sivustosta. Saat pisteen jokaisesta värväämästäsi kaverista eli ansaitset kertomalla kavereillesi.
Täytä MSN- tai Hotmail-tiedot alla näkyvään kenttään. Kavereillesi lähetetään ilmoitus.
Mitään kirjautumistietoja ei tallenneta, joten voit käyttää tätä toimintoa täysin huoletta.
Onnea kilpailuun!
Sähköpostiosoite
Salasana
Miksi laittaa sähköpostiosoite ja salasana tuonne???
Lue säännöt läpi ja hyväksy ne ennen tämän
toiminnon käyttämistä.
Lisäksi sivun koodissa on virhe jonka vuoksi seuraava teksti ei tule näkyviin:
KILPAILUEHDOT
voitapuhelin.com:in edustajista koostuva tuomaristo valitsee voittajan. Voittajaksi valitaan parhaan tuloksen saavuttanut henkilö. Tuomariston päätös on lopullinen, eikä siitä voi valittaa. Sivuston palveluksessa työskentelevät tai siihen liittyvät henkilöt eivät saa osallistua kilpailuun. Kilpailuun saa osallistua vain kerran. Kilpailuun osallistujien on asuttava Suomessa ja oltava vähintään 18-vuotiaita tai saatava osallistumiseen huoltajan lupa. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostitse kilpailun päätyttyä. Osallistumalla kilpailuun voittaja hyväksyy, että hänen nimensä julkistetaan voitapuhelin.com-sivustossa ja uutistiedotteessa. Osallistuminen ei edellytä ostamista. Kilpailuun osallistuminen edellyttää vain rekisteröitymistä sivuston kilpailuehtojen mukaisesti. Kilpailuun voi osallistua vain rekisteröitymällä tällä tavalla. voitapuhelin.com tallentaa osallistujan tiedot, jotta hänelle voidaan vastaisuudessa lähettää xxxx:n, yyyy:n ja voitapuhelin.com:n uutistiedotteita, joissa on tietoja erikoistarjouksista. Näille yhteistyökumppaneille annetaan henkilökohtaisia tietoja, kuten etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, ikä ja sukupuoli. Antamalla tietosi hyväksyt, että voitapuhelin.com rekisteröi, tallentaa ja siirtää tietosi voitapuhelin.com-sivuston yhteistyökumppaneille käytettäviksi edellä mainittuihin tarkoituksiin. Kaikkia tietoja käsitellään henkilötietojen hallintaa koskevan lain mukaisesti. Ellet halua saada uutistiedotteita, voit kieltäytyä niistä tiedotteen saatuasi. voitapuhelin.com ei vastaa kilpailun yhteydessä mahdollisesti esiintyvistä teknisistä ongelmista. Jos rekisteröitymisen yhteydessä annetaan virheellisiä tietoja, oikeus palkintoon menetetään. Voitto on henkilökohtainen. Sitä ei makseta rahana eikä korvata muulla tavalla. Voittaja maksaa mahdolliset verot. Kilpailun järjestää Mobajl AB, Karl Gustavsgatan 1A, 411 25 Göteborg, Ruotsi. Saat lisätietoja henkilökohtaisten tietojen käsittelemisestä lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen info@mobajl.se.
Mielenkiintoinen pointti on lauseessa 2. Eli ihan sama mitä satuilet kohtaan Miksi minun pitäisi voittaa, sillä sääntöjen mukaisesti voittaja on se joka kerää eniten osoitteita roskapostia varten.
Kilpailulomakkeessa:
Perustele, miksi juuri sinun pitäisi voittaa
Todellisuus on kuitenkin tämä:
Voit kertoa kavereillesi lähettämällä linkkisi heille. Mitä enemmän kavereita värväät mukaan, sitä suuremmat voittomahdollisuudet saat.
Eli osoitteiden keräystä siis.
Voita puhelin huijaus
6
3481
Vastaukset
- spämmääjille!
yleensä tuollaisiin spämmi-osoitteiden keruuseen vastaan spämmäämällä. esim osoitteita gasdftweat@fgasgsad.net
tasapuolista, että spämmääjätkin saavat spämmiä :)- testman
Kannattaisi ennemmin antaa jonkun spammifirman [b]toimiva[/b] sähköpostiosoite, jolloin mainostajat spammaisivat toisiaan.
- kdjkölsdg
Yksi tuttu laittoi sähköpostiosoitteeni ilmeisestikin tuonne sitten. Epäilin koko juttua niin en osallistunut,mutta lähettävätköhän nuo nyt minulle kuitenkin roskapostia?
- fgdef
Mulle on nyt lähi aikoina tullu kaks niitä voitapuhelin.com viestejä. Aloin epäillä sitä, joten en osallistunu.. tarkottaako se siis, että joku tuttuni on laittanu mun ossan sinne? :O
- Jokke
Juu liian myöhään tänki huomsin joka kuukausi yks viesti ja en jaksa ees osallistua toisaalta mitä väliä... sen voi laitaa roskapostiks ja sit ei enään häiritse
- asdasdrgsdfl -j,
mulle tulee kokoajan noita prkl:n viestejä s-postii... alkaa pikkasen ahdistamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701