ootteko lukeneet kyseisen hlön runoja? mitä mieltä? itse rakastuin erääseen tiettyyn runoon =) ja pohdin että mitä muut ovat pitäneet niistä.
http://galleria.suomi24.fi/Lost-His-Mind
Kiitos kun kuuntelitte, onnea!
Hyvästi!
Lost-His-Mind
4
244
Vastaukset
Ja kihloissa olen kys. ihmisen kanssa ;). Ihania runoja, kunpa hän tajuaisi sen itsekin..!
The Thing At The Swings on muuten omistettu minulle ^^. Kiva kun pidit siitä!- The Thing at the Swings
Siis aivan upea runo! entäpä mitä pidit Winter Winds Singistä? se jotenkin iski muhun ku kanuuna palleille, vaikka hiukan lyhyt olikin.
Kiitos kun kuuntelit, onnea!
Hyvästi! The Thing at the Swings kirjoitti:
Siis aivan upea runo! entäpä mitä pidit Winter Winds Singistä? se jotenkin iski muhun ku kanuuna palleille, vaikka hiukan lyhyt olikin.
Hyvästi!Hassua että juuri tuosta kysyit...:D Lempirunoni, koska se on kirjoitettu minulle ja on tajuttoman kaunis ^^. Ihana kultani antoi muuten lahjaksi runokirjasen, arvaa tunsinko oloni erikoiseksi..?
Kiva että tykkäät Lostin runoista, kerron kehut eteenpäin tänään! :)- The Thing at the Swings
Chimera kirjoitti:
Hassua että juuri tuosta kysyit...:D Lempirunoni, koska se on kirjoitettu minulle ja on tajuttoman kaunis ^^. Ihana kultani antoi muuten lahjaksi runokirjasen, arvaa tunsinko oloni erikoiseksi..?
Kiva että tykkäät Lostin runoista, kerron kehut eteenpäin tänään! :)onkos kaikki nuo kauniimmat/herkemmät runot sitten omistettu sulle tai kirjoitettu sua ajatellen tjtn?
minkä runokirjan ja keneltä se sulle anto? meinaan mulla on ollu hinku jo jonkun aikaa ostaa runokirja, mutta epäilykst ovat kalvaneet mieltäni ja pohdin että josko tuossa sun kirjasessa olis joitakin hyviä lukemisen arvoisia raapusteluita.
kerro muuten siinä samalla että julkasee lisää runojaan tänne, etenkin jos kuuluu tohon
Lord Nyghtmare/Epic Heaven -sarjaan.
Hyvästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816