tietääkö kukaan mistä vois ostaa semmosen ihan tavallisen käsikäyttösen, moottoroimattoman ruohonleikkurin? sen perinteisen mallin, millanen kaikilla on mummolassa ;) haluaisin sellasen ihan uuden mutta en tiedä myydäänkö sellasia enää missään...ajattelin kysellä täältä ennen ku meen nolaan itteni rautakauppaan ;)
ruohonleikkuri
3
988
Vastaukset
- raili
Olisiko kiinnostusta todella vähän käytettyyn, tarkoittaa n alle 5 ajokertaa, työnnettävään ruohonleikkuriin? Leikkuri on ostettu toissakesänä ja on Husquarna-merkkinen, ei ole käytetty ollenkaan viimekesänä.
Kone on siis hyvässä kunnossa, mutta jäänyt meillä tarpeettomaksi, koska pihamme on senverran epätasainen, että moottorikäyttöinen osoittautui huomattavasti helpommaksi.
Tämä mummomallinen olisi tarjolla keski-suomessa.- lepalee
mulla ei oo autoa käytössä enkä usko, että ukko suostuu leikkurin takia ajeleen ympäri suomen maata :) mutta mistä ostit sen laitteen ja mitähän se makso? kiitos kuitenkin tarjouksesta :)
- puurastaja
lepalee kirjoitti:
mulla ei oo autoa käytössä enkä usko, että ukko suostuu leikkurin takia ajeleen ympäri suomen maata :) mutta mistä ostit sen laitteen ja mitähän se makso? kiitos kuitenkin tarjouksesta :)
löytyy puutarhaliikkeistä. Hinta 50-100 euroa. Jos ostat katso että hammasrattaat on tehty laatuaineesta ja kevyt työntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106