Olen huomannut, että Antti Tuiskun fanit suhtautuvat tavattoman kielteisesti homoseksuaalisuuteen. Heti kun joku kysee Antin seksuaalisesta suuntautumisesta tulee niskaan heittoja tyyliin "Antti ei todellakaan ole mikään likainen hintti".
Mistä tällainen suvaitsemattomuus sellaista asiaa kohtaan, jolle ihminen ei voi mitään oikein kumpuaa? Yritättekö kieltää itseltänne omat epäilynne Antin suhteen?
Antin fanit homofobisia
3
460
Vastaukset
- tuiskuliini92
ei se niin ole!
mun mielestä homot on sitäpaitsi aika kivaa porukkaa. mut itte oon kyl hetero. antista sitä silti ei voi uskoa. onhan sillä ollut tyttöystäviä .
mut jos se olis homo, nii mitä välii. se on paras aina!!!- Ei muuten tunnu
kyllä mitenkään hyvältä saati sitten pathaalta......
- mä!!
Tuskin oot ees Antin saitil ollu tota kysymäs. On tietty niitäki jotka on tollee. Mut jotkut ei välitä, koska tykkää Antin musiikista ei Antista itsestään vain ihmisenä. Esimerkiks mä diggaan musaa. Mulle on aika sama, onko Antti hetero vai homo. Uskon kaiken perusteella silti Antin olevan hetero (korkeintaan bi), muttei se mikää katastrofi olis jos paljastuis että homo se on. Olkoot kaikki mitä on, ei se ole muitten asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244