Siis joka kuvas sitä Villeä ja muita salaa?
Tietääkö kukaan kuka oli se salakuvaaja?
5
2375
Vastaukset
- se oli
mutta en tiedä kuka. mua kyllä harmittaa kauheesti. ihan vihloo rintaa. ei siis tuo tapaus vaikka ikävähän sekin oli, mutta mua kyllä harmittaa muuten kovasti. ihan tosi hirveesti. melkein itkettää. täytyy mennä nyt tupakille ja sitten syödä jotain hyvää. se auttaa vähäksi aikaa kun on paha mieli.
- ???????
kuka kuvas villeä ja muita, mikä tää juttu nyt on???
- miia82
Ei mullekaan nyt tule mieleen moinen... Milloin tollaista on tapahtunut?
- ja iltapäivälehdissähän
siitä oli juttuu. joku pervo kuvaili uimahallissa porukkaa ja tää näyttelijä porukka joutui myös tietämättään kohteeeksi. kiinnijäämisen yhteydessä löytyi kuvatkin. ihme hiippareita riittää!
- ...että...
ja iltapäivälehdissähän kirjoitti:
siitä oli juttuu. joku pervo kuvaili uimahallissa porukkaa ja tää näyttelijä porukka joutui myös tietämättään kohteeeksi. kiinnijäämisen yhteydessä löytyi kuvatkin. ihme hiippareita riittää!
...kuvaaja oli kotikadusta tunnettu pyörätuolikyttä. Oli näet tekemässä rikosraporttia jostain ja kuvaili sitten rollaattoristaan ihmisiä ja keräsi todistusaineistoa.. evedents.. tiettekkö.. niinq evedents siis.. sillee evedents!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091