Todella valitettavaa että yhteiskuntamme pitää olla niin pahansuopa. Itseäni ei kuvien julkaisu häiritse sinänsä, mutta auttoiko tämä tempaus todella niin paljon lehden myyntiä ettei voinut artistin tahtoa kunnioittaa. LORDI on lahjakas kaveri ja ansaitsee saada paljon parempaa.
NÄIN SUOMI PALKITSEE
3
403
Vastaukset
asiassa olen hyvin pitkalti samaa mielta.... lordi on pyytanyt ettei hanen kasvojaan julkaista ja itse ainakin kyseisen bandin fanina en innostu yhtaan mistaan kasvokuvista.....
asia ei haittaa ollenkaan jos bandin jasenet haluavat pitaa show jutun... se kuuluu bandin tyyliin... se suotakoon bandille.- Mimmu
Ei Seiska-lehti ymmärrä mitä toisen kunnioitus tarkoittaa. Ne laskee kaiken euroina.
Uskon ja toivon että, kaivoivat ison kuopan itselleen....... - hahahaahahahaaa
muka lahjakas kaveri..no ei tosiaan oo..ja iteppä on valinnu ammattinsa kyllähän se oli vaan ajan kysymys että näin käy...sitä saa mitä tilaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022