valkohuulitarhakoitlosta....

<dsfh

Moipps...Miten isoksi valkohuulitarha koitlo kasvaa?onko mitää erikoista hoitoa/samanlaista kuin aksuilla?

5

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holleliini

Valkohuulitarhakotilot kasvavat vähän alle 2 cm.
      Melko samanlainen hoito, vaan että ne eivät syö lihaa (ainakaan niin paljon kuin aksut, jos ollenkaan). Ja tietysti täytyy muistaa, että valkohuulien ja aksujen elinympäristö on aivan erillainen.

• AGFA

mun yksinäinen valkohuuli on liki 3cm pitkiä. Sarvet menee jo melkein 4cm puolelle. Heh, innostuin taas mittamaan kotiloita. Ja jättiläistuhatjalkainen ihastuttavat 17cm pitkä. Pysyis vaan paikallaan

• <dsfh

Minkälainen elinympäristö on,voiko pitää aksun kanssa samassa?Olisin hankkimassa valkohuulia....

• AGFA
        <dsfh kirjoitti:

Minkälainen elinympäristö on,voiko pitää aksun kanssa samassa?Olisin hankkimassa valkohuulia....

Ei aksun kanssa samaan. Aksu voi murskata pienemmän kotilon, pieni kotilo voi mennä hukkaan (pieni mahdollisuus) tai pieni kotilo voi syödä aksun kuorta. Voi kai se aksuakin raastaa, en tiedä.

Valkohuulet vaikka 1l. terraarioon, sinne sammalta (sammal kannattaa pestä kun sieltä voi tulla matoja/toukkia yms), risuja ja ruokaa tietenkin. Kyllä ne varmaan aksun terraarion siluettiin tottuisivat, mun lehtiksien 6l. terra sisustettu kuin aksulla. Ainiin, turvetta pohjalle juu

• holleliini
        AGFA kirjoitti:

mun yksinäinen valkohuuli on liki 3cm pitkiä. Sarvet menee jo melkein 4cm puolelle. Heh, innostuin taas mittamaan kotiloita. Ja jättiläistuhatjalkainen ihastuttavat 17cm pitkä. Pysyis vaan paikallaan

Tarkoitan siis kuorta, en jalkaa. Jalkahan voi venyä vaikka kuinka pitkäksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe