On se kumma kun joidenkin bändien levyjä ei löydy mistään. On kierretty free recordit, stupidot, cdon:it... Onko teistä kukaan ikinä tilannut bändien sivuilta levyjä? Se on sitten se viimeinen vaihtoehto, mutta en ole vaan jotenkin uskaltanut tilailla ulkomaisten bändien sivuilta mitään.
Vai mistä te yleensä hankitte levynne, jos esim. stupidosta ei löydy?
Niin indietä, että levyjä ei löydy mistään
7
1258
Vastaukset
- Leppari79
Kyllähän nuo jotkut levykaupat tilaavat levyjä ulkomailta erikseekin jos tiedustelee ja tilattavissa on. Ainakin levykauppa äx on tilannut minulle pari levyä (Architecture in Helsinkiä) ja ilman erilliskuluja. Toimitusaika tosin oli pitemmänlainen. Ajattelin seuraavaksi laittaa mailia ja kysyä saavatko "Final Fantasy : He Poo Clouds" -lättyä tilattua...
- ibrahim
http://www.cdbaby.com/
http://cdbaby.com/help#payment
"Payment Options
* CREDIT CARDS: Visa, Mastercard, American Express, Discover
* OTHER: PayPal, check, money order, international money order, cash, CHOCOLATE."
fazerin sinistä postiin :)- indieikka
Olen tilannut paljon cdbabysta levyjä. Hyvä, luotettava kauppa. Jos tilaa vain pari levyä, ne on viikon sisällä kotiovella. Jos taas tilaa useampia, ne saattaa joutua hakemaan lähimmästä tullista ja maksamaan myös tullit. Lähettää kanta-asiakkaille myös ilmasia bonus levyjä.
Oon maksanu masterilla. Ei mitään ongelmia.
Voin suositella.
- kehui
esim. Airon musiikkia Jyväskylässä (toimii myös nettikauppana) sanoin, että jos ei Airosta löydy niin ei Suomessa ole tai muuta vastaavaa. Väitteen paikkansapitävyyttä en tiedä tosin...
- saa tilattua
Jyväskylän Airon musiikki tilaa levyjä jos omista varastoista ei löydy.
Itse etsin joka paikasta yhtä indie/alternativelevyä ja ulkomailta en voinut tilata kun ei ole Visaa käytössä. Airon musan kautta se löytyi, toimitusaika oli parisen viikkoa ja kun kävin hakemassa sen heidän ilmoitettuaan että on saapunut, ei maksanutkaan mitään ylimääräistä.
"Sivuillamme oleva tuotekatalogi sisältää yli 50.000 tuotetta, joista varastossa on kerrallaan noin 10.000 eri levyä eli sen verran kuin hyllyihimme mahtuu. Pystyt tekemään tuotehaun koko tuotekannastamme tai varastossa olevista levyistä.
Eri toimittajiemme (levy-yhtiöt, tukut) yhteenlasketut tuotevalikoimat sisältävät muutaman satatuhatta levyä, joita pystymme tarvittaessa tilaamaan eli pystymme toimittamaan huomattavasti enemmän levyjä kuin oma katalogimme sisältää tai mitä meillä on varastossa. Joten jos et löydä etsimääsi tuotetta sivuiltamme, niin lähetä meille kysely sähköpostilla, niin selvitämme levyn saatavuuden ja hinnan. Toki voit esittää kysymyksesi/toiveesi myös puhelimitse."
www.aironmusiikki.fi - htttt
pyydä sitä kaupan esim. stupidon myyjää katsomaan tukusta onko levyä mahdollista tilata. monet tukut käytössä ja luulisin että hakemasi levy listoilta kyllä löytyy. ellei sit oo omakustanne. niitäkin tukkulistoilla kyllä välillä näkee.
- Svala
Airosta olen tosiaan kaikki harvinaisemmat levyt tilannut ja hyvin on toiminut, en sitten tiedä elämästä Jyväskylän ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707