Entäs tavallinen pankkikortti maksuvälineenä? Mitens ruotsin risteilyllä?
Käykö visa electron?
6
1075
Vastaukset
- mutta ei
mutta suomalainen pankkikortti ei käy ulkomailla ja Ruotsikin on sellainen. Lasten Visa käy ja ei käy ?
- etsivä löytää
Ruotsi ei tosiaan ole mikään Namibia, vaan Electronisi kelpaa maksuvälineenä mainiosti. Varaudu näyttämään joka ostoksen ohella henkilöllisyystodistustasi (legitimation), se kysytään melko varmasti. Itse en Tukholmassa asuessani törmännyt mihinkään paikkaan, missä Electron ei kävisi. Laivallahan ei Electron tosiaan kelpaa.
- Shade
..kumpikaan maksuvälineenä maissa. Automaateista pystyy electronilla nostaan kyllä maissa. Laivalla ei käy ollenkaan, mutta pankki toki toimii.
- outoa..
Täh, kyllä ainakin minun visa elektronini on kelvannut komiasti sekä laivalla että Tukholmassa...
- Shade
outoa.. kirjoitti:
Täh, kyllä ainakin minun visa elektronini on kelvannut komiasti sekä laivalla että Tukholmassa...
kannattaa siis varautua, että se toimii tai sitten ei. Pari viikkoa sitten olin Tukholmassa ja ei toiminu.
- ruotsissa asuva
Shade kirjoitti:
kannattaa siis varautua, että se toimii tai sitten ei. Pari viikkoa sitten olin Tukholmassa ja ei toiminu.
Olikohan viime viikon perjantaina niin muut kortit toimivat muttei visa electron, jostain syystä. Mutta yleensä toimii aivan kuten muutkin kortit, ainakin pankkiautomaateissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210