Tanskalaisilla oli Muhammed-kiistansa, meillä on Lordin kuvakiista. Uskonnollista kielenkäyttöä molemmissa!
Lordilla on etsikkoaikansa sen suhteen haluaako hän
luoda itseään ruokkivan kultin, vai pelata avoimilla korteilla. Parasta olisi riisua naamarit tänään Kauppatorilla ja paljastaa bändin olemus. Sekin itseasiassa vain lisäisi heidän myyntiään.
Nyt jos he eivät naamioitaan halua riisua, niin
syntyy koko ajan kasvava lordi-kultti, missä bändin
jäsenet saavat messiaaniset piirteet ja heidän palvontansa on totta ja arkipäivää. Bändin itse tahtomattaana he luovat kulttuuria, mikä ei johda mihinkään, vaan lopulta tuo tyhjyyden ja epätoivon.
Kanna vastuusi Lordi ja riisu naamiosi, siirry sekavasta hirviönaamareista selvästi hyvän puolelle!
Kuvakiistan vaikutus!
minä vain
3
236
Vastaukset
- Löörti
Ei ne maskejansa riisu julkisesti.
- Pitkätukka-68
Kyllä mä ainakin olen nähnyt ainakin Putaansuun ihan julkisesti ilman maskia.
Ei kyllä pätkääkään kiinnosta mokoma paskabändi. - Väbätiväb
Siis kyllähän ne ruokaa käy ostamassa siviiliasussa jne. Mutta keikkailut, tv-esiintymiset yms tapahtuu hirviömaskit päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813