Montako palstalaista olet tavannut livenä?
Nickejä ei tietenkään tarvitse kertoa :))
Haluatko/uskallatko tunnustaa?
46
3341
Vastaukset
- p.a.p
ainakaan tietääkseni?
- Sani
..haluiskaan; vai luenko liikaan rivien (minkä
rivien ;) välejä... - p.a.p
Sani kirjoitti:
..haluiskaan; vai luenko liikaan rivien (minkä
rivien ;) välejä...jos heille ei saa olla rehellinen;D
..yhteyksissä sähköpostitse, puhelimitse tms.
En mä utelias oo, kunhan kyselen ;)- t-j...
mainitsemallasi tavalla yhteyksissä... ;)))
Vissiinki... viiden-kuuden palstalaisen
kesken... ;)))
Et tietenkää ole... ;DDD
Kunha muuten vaa kyselet... ;DDDDD Juu... ;DDD - Sani
t-j... kirjoitti:
mainitsemallasi tavalla yhteyksissä... ;)))
Vissiinki... viiden-kuuden palstalaisen
kesken... ;)))
Et tietenkää ole... ;DDD
Kunha muuten vaa kyselet... ;DDDDD Juu... ;DDDIhan ku et uskois ;))
- t-j...
Sani kirjoitti:
Ihan ku et uskois ;))
hitto, näytön päältä lens pöllyt silmille... ;DDD
- -nainen-
v.2000 1
v.2005 1
Ja posti kulkee, tai soittelemme edelleen vaihtelevalla menestyksellä :) - t-j...
eihän "Kamu" siin mitään hävettävää ole... ;)))
Mä olen tavannut kaksi... ;)))
Muikean mukavaa palstalaista ... ;)))
Ja loput varmaan tiedätkin...- Sani
..mitään 'loppuja' tietää ;)
Ehkä just sen verran, kuin mulle kuuluukin.. kamu :)) - t-j...
Sani kirjoitti:
..mitään 'loppuja' tietää ;)
Ehkä just sen verran, kuin mulle kuuluukin.. kamu :))sitte "Kamu", jos silleesti on... ;)))
- niisku-myy46
Eipä ole vastaan tullut vielä ketään teistä palstalaisista. Luulisin ainakin :)
- Sani
jännä/hauska, kun ei voi olla ihan varma :))
- Jellona46
Sani kirjoitti:
jännä/hauska, kun ei voi olla ihan varma :))
..vaikka joskus tuntuukin, että jonkun jo tuntee ihan oikeasti. Aikaisemmin oli viestiketju mielikuvista, joita meistä kaikista syntyy - joskus vois olla kiva tietää, vastaako mielikuva todellisuutta ollenkaan.
- äijäkäs
No kaksi ja puoli. Se puolikas siitä, kun mulla oli flunssa, kun piti nähdä.
- äijäkäs
Sanin kirjoitti:
..silmällä.. Silmätulehdus?
Siis kaksi oon tavannut ja kolmatta piti mennä tapaamaan ja tuli flunssa. Menen kyllä varmasti tätä kolmattakin tapaamaan, koska on taisteluparini.
Öööö, silmätulehduksia on ollut kyllä joo ja leikattukin silmiä.
- MysNa
aika monta, joka on ollut tosi hauskaa - juuri näiden syntyneiden mielikuvien takia.
Eli 6 nassua täältä olen nähnyt. Joista puolet naisia ;)
Sähköposti ahkerassa käytössä...välimatka este, korkeintaan hidaste :)
Sulla tuo asuinseutu sen suhteen aika kiva, ihmisiä paljon lähistölläkin.
Arvelin sun toisaalla tarkoittavan ihmisiä vaikkapa työympyröistä,
että mielikuva on yleensä aina eri kuin todellisuus (jos oikein muistan).
Ehkäpä tarkoitit sitäkin, esim. ääni puhelimessa ei kerro ulkonäköä :))- MysNa
Sanin kirjoitti:
..välimatka este, korkeintaan hidaste :)
Sulla tuo asuinseutu sen suhteen aika kiva, ihmisiä paljon lähistölläkin.
Arvelin sun toisaalla tarkoittavan ihmisiä vaikkapa työympyröistä,
että mielikuva on yleensä aina eri kuin todellisuus (jos oikein muistan).
Ehkäpä tarkoitit sitäkin, esim. ääni puhelimessa ei kerro ulkonäköä :))tässä palstalaisia :) Eli se mielikuvan jonka olen kirjottajasta päähäni luonut ei yleensä kovin hyvin vastaa todellista ulkonäköä.
Mutta toi mainitsemasti puhelinäänijuttukin on ihan totta!
Ps. mun on hyvin vaikea kuvitalla sut sinisessä kellohameessa, jollaiseen tuffe sut puki :DD - tuffe
MysNa kirjoitti:
tässä palstalaisia :) Eli se mielikuvan jonka olen kirjottajasta päähäni luonut ei yleensä kovin hyvin vastaa todellista ulkonäköä.
Ps. mun on hyvin vaikea kuvitalla sut sinisessä kellohameessa, jollaiseen tuffe sut puki :DDOlenkin harvoin oikeassa mun "terävissä huomioissa" :))) Sinutkin olisin varmaan pukenut itämaiseen mekkoon nikkisi perusteella, eikä olis vissiin vääremmin voinut mennä :)))))
- MysNa
tuffe kirjoitti:
Olenkin harvoin oikeassa mun "terävissä huomioissa" :))) Sinutkin olisin varmaan pukenut itämaiseen mekkoon nikkisi perusteella, eikä olis vissiin vääremmin voinut mennä :)))))
itämaisessa mekossa en tosiaan tuntisi oloani kovin kotoisaksi ://
Mut mä kullemma puhun unissani jotain sellaista kieltä, josta ei ymmärrä sanaakaan - tiedä siis missäpäin olen asustellut edellisessä elämässäni?? ;)
Sinä muuten olet kyllä aika tuffemainen :)
Paitsi et yhtään sanan alkuperäisessä merkityksessä! - Sani
MysNa kirjoitti:
tässä palstalaisia :) Eli se mielikuvan jonka olen kirjottajasta päähäni luonut ei yleensä kovin hyvin vastaa todellista ulkonäköä.
Ps. mun on hyvin vaikea kuvitalla sut sinisessä kellohameessa, jollaiseen tuffe sut puki :DDNiin munkin ;))
Ei kelloa, eikä lemmikin sinistä, help!
Niin kaunis kukka kuin se onkin :))
- Laahustava
Nähnyt yhden ja senkin peilistä...eikä ollut mitenkään mielyttävä näky...ruma äijä sieltä kurkisteli
- Mysteriet
Joo, ilman muuta haluaisin nähdä teidät kaikki... ;D
Vielä en kuiteenkaan ole nähnyt, soitellut tai edes privana kirjoitellut ;D
Ehkä laitan sivulleni myös sähköpostiosoitteen - siinä voisi olla sopivanlainen alku...- p.a.p
sinne voi lähetellä henkilökohtaiset herjat ja/tai "kivottelut" ja täällä voimme keskittyä puhumaan oikeista asioista;D
- bluepoem
ketään tavannut. Minusta onkin parempi ettei minua nähdä ;)
Joku vuosi sitten tapsin pari chat-"tuttua" siinä oli se vika että, keskustelu kävi vaikeammaksi chatissa.
Nykyän en enää chattaa ollenkaan.
Uskaltaisni kyllä, mutta en taida kaivata tapaamista...mäkin arvelen.
Vaikka tapaaminen ei ois mikään pettymys puolin
eikä toisin! Se muuttaisi tilannetta jotenkin..
läheisemmäksi, en tiedä.
Sehän on hieno asia, mutta eri kuin tämä palsta, jossa on ja tulee aina olemaan
enemmän vähemmän tuttuja kuin tuttuja ihmisiä :)
- *kaislikossa suhisi*
Ainoa palstalainen, jonka olen tavannut...♥
*huoh* vilkaskielinen herrasmies livenäkin... ;P
Huh, uskalsinpa tunnustaa...terkkui Duckki *muisk*- Utelias, utelias
Kolahtiko kemiat? Duckilla on niin mielenkiintoisia juttuja, että olisi mielenkiintoista kuulla livenäkin. Onko poikamies?
- Don-Duck
Kääks! :O Siis onko joku ankkuliini tunnistanut??? Liikun aktiviteettieni vuoksi melko paljon, joten tuleepi tavattua paljonkin nais-inehmoja. Yleensä julkisissa tiloissa, tietenkin ;P Kukahan se nyt oikein "tunnustaa" ja mitä? :/ Paras kun tyrkkii mailipoksiini selvityksen, tai muuten tuleepi sementtilenkkarit tassuihin >:/
Vai "vilkaskielinen", hihi? :) Melkoisen tulkinnanvarainen ilmaisu, ellei suorastaan tuhma? Donit ovat vähäsanaisia raakalaisia, hmph! Maine tässä menee justiinsa. Kohta varmaan lärvikin killittää sen Luiska-lehden kannessa :O Lopeta se huohotus ja kerro kuka olet! No "muisk-muisk", hehe ;P
Ei ole maksettu mainos, vaikkakin olisi ollut hyvä idea :) Ihan tosi-todella-totta. Raapustan aina omalla nikilläni, te senkin ilkeät epäilijät :/
D. "lievässä tsokissa" Duckki :P
yhtään...meilejä vaihdellaan kyllä muutamien kanssa...:)
- jonkun...
ja oon vissii ollu yökylässäkin tai mullakin on oltu ;))
- ujo rekattu
2,5 vuotta tullut enemmän tai vähemmän aktiivisesti sätissäkin roikuttua. Yhden olen livenä tavannut, parin tyypin kanssa mesetellään. Tapaamisiin ei periaatteessa ole mitään kiirusta, vaikka sinkkunaisena elelenkin.
- ainakaan tieten
vaikka Hiliman kanssa voisin kupin ottaa ;)
Onpas Sani taas sohaissut otsikon, mitä mieleen juolahtaa..
enempiä ajattelematta. Uskaltaa, ja tunnustaa ;)
Ihan kuin kyse ois kovinkin rikollisesta puuhasta ;)
Kiitos asiallisista vastauksista, ja anteeksi :))- tuffe
7, sekä miehiä että naisia.
Sähköpostitse kirjoittelen useamman kanssa, ihan ystävämielellä. Vaikka viime aikoina olen ollut patalaiska siinä hommassa :( Olen muuten hiukka yllättynyt ettei enempää törkypostia ole tullut, olen saanut vain yhden viestin jonka lähettäjää en tunne, ja sekin oli niin hulvattoman hauska että nauroin itseäni kipeeksi :))) Tällainen se oli:
Hei ja kiitos viimeisestä.
Luulin jo kadottaneeni lapun, johon raapustit sähköpostiosoitteesi.
Oltiin kyllä aika huppelissa. Olisi mukavaa tavata uudestaankin.
Itse asiassa minulla on vähän vakavampaakin sanottavaa. Kävin juuri testeissä.
Tulos ei ollut kovin kiva ylläri. Voi olla, että sinunkin kannattaisi käydä.
Yhteystiedot ynnä muut asiaan liittyvät tiedot on viestin lopussa linkkinä.
En tiedä, mistä tämä klamydia on kotoisin, mutta joko sinulta tai minulta.
On myös teoreettinen mahdollisuus, että se on siltä kaveriltani Mikolta,
jos muistat myös hänet.
Yritän kartoittaa tämän levinneisyyttä. Voisitko vastata ystävällisesti.
Muistaakseni se oli silloin suojattua, mutta en ole varma.
t. Jari
Tämä on pilaviesti kaveriltasi ja se on lähetetty http://www.hupsis.com pila sivulta ;-)
Viestiä ei siis missään nimessä pidä ottaa vakavasti.
This message is Joke!!!It's sent from http://www.hupsis.com !!muuta palstakeskustelua millään tavalla, tapaaminen?
Sp -kirjoittelu ainakin vienee aikaa
palstailulta..
Voin kuvitella, että jos 'törkyä' ei tule liian
kanssa, jaksaa nauraa :)
Ja kun tietää, että aiheetonta.. Mikkokin siinä vielä ;))Sanin kirjoitti:
muuta palstakeskustelua millään tavalla, tapaaminen?
palstailulta..
Ja kun tietää, että aiheetonta.. Mikkokin siinä vielä ;))Kukaan ei muuten tainnut mainita, että ei ole muistaakseen tavannut ketään ;))
- tuffe
Sanin kirjoitti:
palstailulta..
Ja kun tietää, että aiheetonta.. Mikkokin siinä vielä ;))muuten kuin että muut palstalaiset saattavat tuntea itseään ulkopuolisiksi. Se on tietty harmittavaa heidän kannalta...
Kun olen nähnyt muutaman kaverin livenä, palaset ikään kuin loksahtaa paikalleen. Esim. yksi kirjoitti silleen etten ollut ihan varma flirttaileekö se vai ei. Kun tapasin (kamumielessä) huomasin ettei hän tee niin, hän vaan on niin avoin ja rakastavainen henkilönä. - 2 tavannu
Sanin kirjoitti:
palstailulta..
Ja kun tietää, että aiheetonta.. Mikkokin siinä vielä ;))Hassuinta asiassa on se, että sen kanssa joka kauimpana asuu, on ollut mielenkiintoisimmat jutut ja se heppu tuntuu läheisemmältä ystävältä, kuin kaksoseltani, verrattuna muihin ystäviini.
Toivon vain etten koskaan tulisi kirjoittaneeksi mitään sellaista joka pelottaa hänet piiloon sillä olen rehellisin elkein liikkeellä enkä mikään ahdistelija-akka! 2 tavannu kirjoitti:
Hassuinta asiassa on se, että sen kanssa joka kauimpana asuu, on ollut mielenkiintoisimmat jutut ja se heppu tuntuu läheisemmältä ystävältä, kuin kaksoseltani, verrattuna muihin ystäviini.
Toivon vain etten koskaan tulisi kirjoittaneeksi mitään sellaista joka pelottaa hänet piiloon sillä olen rehellisin elkein liikkeellä enkä mikään ahdistelija-akka!..turha ajatus, että voisit hänet karkoittaa.
Teillä hyvä yhteys kirjoituksissa, kuten kerrot.
Niin mahdolliset väärinkäsitykset luulisi olevan helppo selvittää :)
- Nainen, pk-seutu
Toinen on naispuolinen ja toinen mies. Treffattiin kolmisin.
- meriv
palstalta olen tavannut*laskee* hetkonen..
4..juu..onneksi sormet riitti.
*hymyilee*
Kaikki ihmisiä, joiden seurassa viihdyn.
..ehkäpä jopa ystävystynyt..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465597Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5702062Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.53852- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758