Mitä mieltä olette nimestä Seelia? Kuulin juuri ja tykästyin. Oisko siitä meitin tytölle nimi?
Seelia
13
4769
Vastaukset
- Täti
Minä pidän enemmän Seela -nimestä.
- Iitus
Minusta Seelia kuulostaa kauniilta. Väestörekisterikeskuksen sivujen mukaan vanha suomalainen nimi.
Minusta Seelia jotenkin raikkaampi ja naisellisempi kuin Seela, joka sekin kyllä kiva nimi.- Anonyymi
Outo. Seela nätimpi nimi.
- bertta
Seeliasta tulee mieleen Leelia ja Leelian lepotuoli ..
miten olisi Seela?
- sekin harvinainen nimi, ainut 'julkkis' jolla on tämä nimi jonka tiedän on superhyvä näyttelijä Seela Sella- taina k
Leelian lepotuolin tiedän, mutta mitä assosiaatio haittaa?
- sisiliskosisko
Tunnen tuon nimisen tytön, jok on erittäin ihana lapsi. Se on tosi mukava nimi!
- ollikka
Hei,
tosi kaunis nimi! Siitä vaan! - n--jimi
Mikä ihmeen seelia? Ei se mikään nimi ole. Ei sitä ole mikä tahansa muka kauniilta kuulostava äänneyhdistelmä.
- Jaani
katopa esim. väestörekisterikeskuksen sivuilta.
Suomessa nimi ainakin 1800-luvulta.
Seelia suomennos monissa kielissä (mm. englanti, espanja ja saksa) esiintyvästä nimestä Selia/Celia. - -Jousimies-
Jaani kirjoitti:
katopa esim. väestörekisterikeskuksen sivuilta.
Suomessa nimi ainakin 1800-luvulta.
Seelia suomennos monissa kielissä (mm. englanti, espanja ja saksa) esiintyvästä nimestä Selia/Celia.Veljentyttöni kastettiin viime lauantaina ja ristimänimeksi annettiin Seelia. Joten on oikeasti käytössä oleva nimi...
- Anonyymi
Mun nimi on vittu seelia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimi on vittu seelia
munki xD
- Anonyymi
Hei mun nimi on Seelia
On vähän inhottavaa katsoa noita
Kommenteja
Ihan oikeasti
Seelia on ihana nimi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 151422
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239