jos jouskari ollut hieman pidemmässä suhteessa ja itse pistänyt sen poikki, niin miten todennäköistä on että vanha suola alkaisi uudelleen janottaa?
ihmisistähän se tietenkin riippuu, eikä hkooppimerkistä, mutta kun tuosta jouskarien impulsiiviudesta kuulee niin usein..olen siis varpaillani tämän herran kanssa.
tyypillistä jousiMIEStä?
5
1837
Vastaukset
- Jousimies
Omaa kultaani en mihinkään vaihtaisi vaikka saatan muuten tehdäkkin muita asioita hetken mielijohteesta =)
- naisjouskari
Jos olen itse laittanut pitkän suhteen poikki, olen tehnyt sen vakaasti harkiten enkä hetken mielijohteesta.
- Jousi-Nainen
Jousimies kun laittaa suhteen poikki, on sen tehny vakaasti harkiten. Joten tuskin vanha suola alkaa janottaa. Hyvän kaverin jouskarista kyllä saa, mutta seksisuhdetta ei enään koskaan.
- päppä
Vaikka jatkoa seurais niin uudelleen lämmittelyt ei toimi. Joku suhteesta on jo kuollut. Jotain saattaa jäädä kaipaamaan ja yrittää suhdetta uudelleen mut on jo menetetty.
- sineraalia
RIIPPUU MISTÄ ROIKKUU?
JOS SE OLI HYVÄ SÄNGYSSÄ TAI MIELENKIINTOINEN.. TAI SE OTTAA MITÄ ANNETAAN RIIPPUVAISUUUS EI OLE HYVÄKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209