Taitaa jutut olla hakusessa kun ei mitään
uutta synnykään itsestään?
Vai kui tää on selitettävissä?
Ps.
meinaan tätä hiljasuutta!
Evoluutioteoria on hitaasti kuihtumassa
7
446
Vastaukset
- jeesus nasaretilainen
Hiljaisuus johtuu vain siitä, ettei täällä ole ollut yhtään jeesuspelleä rettelöimässä. Nythän sinä ja sup olette taas täällä, joten eiköhän se viestien suoltaminen siitä ala...
- Jos osaat
Fiksuna ihmisenä voit seurata tiedejulkaisuista, kuinka paljon evotutkimusta tehdään. Voi verrata ID-alan huimaan nousuu.. siis nollaan.
Voit toki kuvitella muuta. Hyvä mielikuvitus auttaa pitkälle, jos haluaa valehdella itselleen.- AntiHihhuli
Evolluon tutkimus pysyy suurin piirtein samana mutta ID tutkimus 100 000 kertaistuu joka vuosi. Perustelu:
100 000 x 0 = 0 - vai kuis on?
AntiHihhuli kirjoitti:
Evolluon tutkimus pysyy suurin piirtein samana mutta ID tutkimus 100 000 kertaistuu joka vuosi. Perustelu:
100 000 x 0 = 0Eikös siinä olekin perää , mitä olen maailmalta kuullut, että koska evoluutioteoriaa ei ollut niin se piti keksiä?
Ja homman luonteeseen kuuluu, ettei kenelläkään ole siitä mitään tieteellisiä todisteita.
Eiks se vähän noin mene?
;-?) vai kuis on? kirjoitti:
Eikös siinä olekin perää , mitä olen maailmalta kuullut, että koska evoluutioteoriaa ei ollut niin se piti keksiä?
Ja homman luonteeseen kuuluu, ettei kenelläkään ole siitä mitään tieteellisiä todisteita.
Eiks se vähän noin mene?
;-?)evoluutioteoria (huom teoria) piti keksiä, mutta evoluutiota on aina elämälle tapahtunut :)
- Hrmph.
AntiHihhuli kirjoitti:
100 000 x 0 = 0ID-"tutkimus". Siis samaa kastia kuin astrologia ilmeisesti?
Horsokooppejakin lukee ja niihin uskoo satoja miljoonia. Se ei tee niistä silti erityisen varteenotettavia tiedonlähteitä.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä; paska on siis hyvää...
- ja pelittää
Rna ei olekaan pelkkä lähetti- ja kopiokone, vaan se voi dna:n tavoin itsekin siirtää perimää sukupolvesta toiseen.
Tämän yllättävän havainnon teki Minoo Rassoulzadegan kollegoineen Nizzan yliopistosta. He havaitsivat, että hiiren Kit-geeni uhmaa Mendelin perinnöllisyyslakeja.
Kit-geenin mutanttiversio aiheuttaa hiirille valkeat sukat ja valkean hännänpään. Kun tutkijat risteyttivät hiiriä, joilla oli yksi tavallinen ja yksi mutantti-Kit-geeni, lähes kaikille hiirivauvoille muodostui valkoinen hännänpää – sellaisillekin, jotka olivat perineet kaksi tuiki tavallista Kit-geeniä.
Tutkijat osoittavat Nature-lehdessä, että mutantti-Kit tuottaa poikkeuksellisia määriä lähetti-rna-molekyylejä, jotka kertyvät mutanttihiirien siittiöihin. Kun tätä mutantti-rna:ta ruiskutaan normaalialkioihin, jälkeläiset saavat valkoisen hännänpään.
Näyttää siltä, että siittiöt voivat kuljettaa rna-molekyylejä hedelmöityneeseen munasoluun, missä ne kykenevät hiljentämään normaaligeenin. Rna-molekyyleillä voikin siis olla huomattavasti suurempi vaikutus perimään kuin on luultu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481