Suomeen on perustettu alustavasti lakeja tutkiva yritys, jonka tavoitteena on perustaa AKE:lle kilpailija. Hieman joustavampi autoilijoita kohtaan. Etenkin tekniikan osalta.
AKE:lle
3
375
Vastaukset
AKEhan kilpailutti aikoinaan kuljettajantutkinnot. Moni yksityinen teki elämänsä virheen ja luvat saatuaan perusti yrityksen.
He investoivat todella paljon linkkiyhteyksiin, toimitiloihin, työvoimaan...yms.
Tämä lupahan oli voimassa muistaakseni 5-vuotta??!!
Sitten AKE taas alkoi kilpailuttamaan siis tutkintoja ja veti hinnat niin alas, että yksityiset eivät voineet kilpailla alalla.
Nyt AKE kilpailuttaa taas kuljettajantutkinnot.
On tosi hölmö ihminen jos edes yrittää vastailla kilpailuun. Toki kilpailun voi voittaa, mutta investoinnit ovat niin suuret, että tulevat 5-vuotta ei vielä tule kannattamaan.
Ja sitten taas viiden vuoden kuluttua AKE heittää uuden kilpailun ja vetää tutkinnot itselleen.
Katsaripuolella on asia ihan toisin, sinne uskaltaa lähteä rohkea tyyppi yrittämään "kultakaivosta".
Itse en lähtisi edes kahden promillen kännissä.- ???????
AKE on ajoneuvohallintokeskus. Ei sille oikkein voi tulla kilpailijaa. Olipa vitsi.
- Buss
Suomeen on myös alustavasti perustettu uusi yritys,joka tavoitteena on kilpailuttaa Suomen hallitus!Hieman joustavampi kansalaisia kohtaan.Eteenkin verotuksen osalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271