Eli Gta 4:n julkaisu tapahtuu elo-lokakuussa 2007 ja se julkastaan niin playstation 3 että boxille. Eli on vielä pitkä odotus aika valitettavasti
GTA 4:n julkaisu 2007
9
972
Vastaukset
- Muuta tietoa?
Onko kyseisestä pelistä muuta tietoa, kuin että milloin ilmestyy. Liikutaanko taas USA:n osavaltioita esittävissä kaupungeissa?
- PS pelaaja
Ei ole muuta tietoata.
- m0i
onko missään aitoja kuvia GTA4 pelistä?
- Avustaja
Gta4 pelistä ei vielä ole kuvia ainakaan virallisia tiedossa on vain julkaisu aika ja konsolit. Korjatkaa jos olen väärässä.
- oikeassa
Avustaja kirjoitti:
Gta4 pelistä ei vielä ole kuvia ainakaan virallisia tiedossa on vain julkaisu aika ja konsolit. Korjatkaa jos olen väärässä.
virallisia kuvia ei ole viellä sitten missään.
- GTA pelaaja
oikeassa kirjoitti:
virallisia kuvia ei ole viellä sitten missään.
Ilmestyykö tämä Grand Theft Auto IV PS3:n ja xboxin lisäksi PS2:lle? Oisko tietoa?
- .....
en oo varma mutta kävin vähän aikaa sitte googlessa
ja mä löysin ainaki pari kuvaa joita en oo nähnyt muissa gta issa - Pasi perusmöykky
..... kirjoitti:
en oo varma mutta kävin vähän aikaa sitte googlessa
ja mä löysin ainaki pari kuvaa joita en oo nähnyt muissa gta issaNo kun ne kuvat on feikkejä.. jos se peli ilmestyy puolentoista vuoden päästä niin tuskin te mitään tietoo löydätte. Varsinkaan kun kyseessä on gta. Ei ne äijät ikinä mitään tietoja vuoda.
- Pasi Perusmöykky
GTA pelaaja kirjoitti:
Ilmestyykö tämä Grand Theft Auto IV PS3:n ja xboxin lisäksi PS2:lle? Oisko tietoa?
Ei tietenkään. Kyseessä on next-gen peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294