niin riittääkö??
HUOM! Haluan monia mielipiteitä asiasta ja näin voin päätellä oikean tuloksen (mitä ehdotuksia on eniten)
Eli VAASTATKAA!
riittääkö 500km Kymco Agilityn sisäänajoksi???
10
1315
Vastaukset
- Kaltsu
Juu kyllä tuon pitäisi riittää. Ohjekirjassahan ei summista puhuta, sanotaan vain että aja ensimmäinen kuukausi löysemmällä kaasulla. mulla oli ekan kuukauden jälkeen vain 200km mittarissa ja ajoin ajamaan sen jälkeen ihan kunnolla, ja hyvin on toiminut. Ei mitään vikaa ole ollut ja nyt mittarissa 2000km
- kertoo ja
..antaa luvuksi 300 km.
- malibu - - cacer
olen ajanut nyt agilitylla n.400 kilsaa, ja nyt tuntuu hyvältä ja varmalta, ei ole enää tukkoinen, 500 kilsaa riittää varmasti.
- Jorppa
Olen kyllä kokoajan ajanut sen minkä se kulkee. Kuristukset estävät ylirasituksen. Ei mitään ongelmia sisäänajon aikana.
- kymcon omistaja
kiitos vastauksistanne! :)
niiin.. 500km riittää sisäänajoksi kymco agilityyn
vai eikö...??- kymcon omistaja
Niin riittääkö!??
kiitos vastauksista jo etukäteen! :D
(VASTATKAA)
- newbie
niin riittääkö tuo 500km sisäänajoksi??
- newbie
/\
!
!
!
!
- Riittää
5000 Km riittää hajottamaan jo kokokoneen
- jemde
300km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902