Albumisuositus

korni

Moi!

Olen kuullut joskus Kornia ja on sillä jotain sellaista joka on jäänyt mieleen. Mitä te Kornin tuntijat ja arvoisat tietäjät suosittelisitte ensimmäiseksi albumihankinnaksi ko. bändiltä? Kertokaapa ne timantti -albumit joista tutustuminen kannattaa alkaa.

5

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wickedsp1d3r

Ehkäpä tuo Follow The Leader voisi olla semmoinen...

• Kemisti

No kannattaisi aloittaa kokoelmalla eli Greatest hits, siinä on joka albumilta (paitsi uusimmlta). Mutta jos ihan "oikeista" levyistä pitässuositella suosittelisin ekaa "korn" taikka "issuesia", uusin "see you on the other side" on mun mielestäå kyllä kans aika hyvä. Mun mielestäni "follow the leader" vaikka hyvä albumi onkin on KoRnin huonoin...

• järjestys

1.Korn ja Untouchables

2.See you on the other side, take a look in the mirror, Issues, Life is peachy

3.Follow the leader

Tarkemmin en pysty järjestämään.

• KoЯnmaniac

Tietenkin Greatest Hits vol:1 kannattaa hankkia mutta omasta mielestäni Follow The Leader on paras albumi mitä bändiltä on tullut(lähinnä koska siinä Got the Life)

• mmmmh

paras albumi voisi olla take a look in the mirror.
        myöskin greatest hits on hyvä siin tutustut sen vanhoihin biiseihin ja jos tykkäsit biiseistä voit ostaa sitten ne levyt joissa ne tietyt biisit on.
        Ja yleensä Kornin levyissä kaikki biisit on parasta ryhmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe