Minäkin siis etsin vieläkin kesäkaveria itselleni. Voisin ottaa sen ylläpitoon (tai mahd. vuokrallekin, mikäli ei kovin kallis) ja pitää siihen asti kunnes pakkaset alkavat. Pidemmäksi aikaa en, sillä talli ei ole ihan talvikäyttöön soveltuva vielä.
Olen kohta 15-vuotias, ratsastusta 4 vuotta harrastanut tyttö. Olen käynyt säännöllisesti tunneilla ja tarkoitus olisi hevosenkin kanssa päästä tunneille. Ratsastuksen ja hoidon perusasiat on siis hallussa, ja jos jotain ongelmaa tulee, niin tunnen monia aikuisia ja kokeneita hevosenomistajia jolle soittaa ja tarpeen tullessa eläinlääkärille. Perheeni ei ole hevosihmisiä, mutta lehmiä on ennen ollut, joten eläimet ovat kyllä tuttuja.
Rodulla/iällä ym. ei ole väliä, kunhan se olisi sellainen perus kiltti, maasto- ja mielellään liikennevarma, osaisi ainakin perusasiat ratsastuksessa ja hypätä. Olen tällä hetkellä 172 cm pitkä, että hevonen sen olla pitäisi. :)
Se tulisi Satakuntaan kotiini maalle. Laitumia löytyy, kenttä tulossa, maastoja on ja vanhassa navetassa talli ja hyvää hoitoa. Kaverikin mahdollisesti saatavissa, jos hevonen ei tule toimeen yksin. (Lampaita, koiria ja kissoja kyllä löytyy itseltä.)
Vastata voi tänne, sähköpostiin tai numeroon 0400-468219.
Etsin kesäkaveria 06!
Suviiih
0
355
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299