Tulevia reissuja ajatellen...
Onko standardin mandariinikiinan oppimiskynnys miten korkealla? Fundeerasin tuossa vähän tulevaisuutta ajatellen pureutua perusteisiin...
Kielen oppiminen
2
502
Vastaukset
- Xiao Zhao
Aikaa täytyy kiinan opiskeluun varata ja se on paras tehdä Kiinassa. Opiskelin Kiinassa ja useamman siellä vietetyn vuoden aikana kielitaito kehittyi nopeasti. Kielioppi ei ole vaikea vaan ääntämys (toonit) ja kirjoittaminen. Tällä hetkellä osaan lukea ja kirjoittaa noin 7000 merkkiä, seuraan sujuvasti kiinankielisiä elokuvia sekä puhun myös itse kieltä hyvin. Ehdottomasti kiinan opiskelu kannattaa!
- api
Olen opiskellut hieman kiinaa ja mielestäni vaikeinta oli alussa kun piti totutella uuteen kieleen. Kieliopissa ei ole pahemmin muistettavaa, joten kun ääntämisen ja kirjoittamistavan on sisäistänyt, loppu onkin vain uusien sanojen ja sanontojen ulkoa opettelemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086