Budapestissä käyneet, kerrataan vielä muutama asia.
Heitelkääs siis noin suurinpiirtein hintatasoa (paikallisessa rahassa); Vaatteet/kengät (keskustan ostoskeskuksissa), viina (väkevät), viinit?
Vaatteet ja viina.
4
1182
Vastaukset
- näin_
Merkkivaatteet suomen hinnoissa.
Halparättiä löytyy, mutta onhan täälläkin.
Viina halvempaa.
Viini hieman halvempia. Euron tai pari halvimmat, mutta maistuvat kotimaiselle viinimarjamehulle joten en minä ainakaan osta moisia litkuja. Paremmat viinit säästö ehkä euron tai pari per pullo (lentokentällä suomen hinnoissa). - muistinvaraisesti
Olin tuossa pari kuukautta sitten Budapestissä.
Tietyt merkkivaatteet jopa kalliimpia kuin Suomessa. Paikalliset viinat halpoja, hyvät viskit ja konjakit mielestäni kalliimpia kuin Suomessa.- :-)
Pikkukujilta löytyy kivoja pikkuputiikkeja, joista voi tehdä todellisisa löytöjä esim sellaiset kivat kävelykengät (hiukka purkkari tyyliset) alle 8 egee eli about 2000 HUF.
- muistinvaraisesti
:-) kirjoitti:
Pikkukujilta löytyy kivoja pikkuputiikkeja, joista voi tehdä todellisisa löytöjä esim sellaiset kivat kävelykengät (hiukka purkkari tyyliset) alle 8 egee eli about 2000 HUF.
kyllä sieltä niitä halpoja vaatteita ja kenkiä löytyy, mutta tosiaan nuo merkkituotteet saattaa olla oikein selvästi kalliimpia kuin Suomessa.
Muistaakseni Puman paita oli jotain >50€ Budapestissa ja Suomessa luokkaa 35-40€. Tuokin tietysti riippuu paikasta. Kannattaa kierrellä ja katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279