Kun Lordi on nyt voittanut Euroviisut niin hevin
voittokulku Euroviisuissa voi alkaa joten tässä
nyt kyselen teiltä että miltäs kuulostaisi jos
muutkin Euroviisuihin osallistuvat maat alkaisivat
hevata esim. pohjoismaista Tanskasta itse metallilegenda King Diamond ruumisarkkuineen,
väärinpäin käännytteine risteineen ja pentagrammneineen. Kaikki vanhoilliset kirkonmiehet
saisivat sydänkohtauksen ja hevarien letit heiluisivat ja pirumerkit kohoisivat ilmaan ja asenne olisi täydellisen rock. Euroviisuissa olisi vihdoinkin säpinää eikä yhtään tangoa!
Bensaa liekkeihin!
3
629
Vastaukset
Joo tulis näille tiukkiksille sunmuille julkkispapeille löysät pöksyihin, kun huomaisivat että Lordin pojat ja Awa neito ei ole sieltä "tuhmimmasta" päästä.
- ankus
kyllä menee mun miälestä vähä väärään suuntaan euroviisut jos niistä alkaa muodostua raskaan musiikin viisut. en kyllä ole mitenkään kiinnostunut euroviisuista, mutta lordin takia tästä ny paisu tämmöne juttu..
- SFGDFG
TOTTA- NYT LUULLAAN ETTTÄ MENNÄÄN SAMALLA FORMAATILLA KUIN SILLOIN ENNNEN- EI TODELLA OLE ENÄÄN KYSYMYS EUROVIISUISTA VAAN SUOMEA EDUSTAA SIPERIAN JULLIT BRESNEVIN AIKAISET KUNDIT JOTKA LUULEE ETTÄ KOVALLA MENÄÄN LUJAA KUN TOSI ASIA ON ETTÄ JUURI MELODISET BALLADIT OVAT TULOSSA TAKAS- MILLAINEN OLI VIIMEVUOTINEN VOITTAJA JA SEN PERÄSSÄ TULEVAT KAPPALEET- KAIKKI OLI BALLADEJA - EI TUOLLAISIA PETONIHIIRIÄ TARVITA JOTKA UHOO MUTTA SISÄLLÄ ON KIMITTÄVÄT ÄMMÄT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887