Laitoin nyt tänne kun tänne on enenkin kotiloaiheisiä myynti ilmoituksia laiteltu!
Myydään:
- Akaattikotiloita 1€/kpl (valmiita uusiis koteihin)! Kucvat ja nimet: www.freewebs.com/vikenin
- Meripihkakotiloita 0,50€/kpl (eivät vielä kuoriutuneet)
- Paratiisikotiloita (vain raidallisia keltaiset loppu) 1€/kpl ja 2€/3kpl (kohta valmiita)
- kierteissarvikotiloita 1€/3kpl saa myös yksitellen!
- isokiekkokotiloita 0,50€/kpl (vasta parin päivän ikäisiä joten niitö saa vielä odotella).
- Huppukotiloita 0,20€ (saatavilla heti)
- Ihan kohta myös touhuja ja muunnosliamkotiloita!
Postituksesta yms. www.freewebs.com/vikenin !
Myydään akaattikotiloita ja vähän muitakin!
kotilo-fani
4
407
Vastaukset
- olen kotilo-fani
Sähköpostini on ansku-94-elaimet@suomi24.fi mutta tuokin löytyy sivuiltani. Tässä suora linkki http://www.freewebs.com/vikenin
- aar..
Voisitko erotella,mitkä on vesi-ja maakotiloita?Voisin ostaa aksujen kanssa sopivia lajeja...ja omppuja akvaarioon..
- kotilo-fani.
Taisit kirjoitella mun vieraskirjaankin? No lajeista pitäisi ennen ostoa ottaa aina selvää.
- aar..
kotilo-fani. kirjoitti:
Taisit kirjoitella mun vieraskirjaankin? No lajeista pitäisi ennen ostoa ottaa aina selvää.
Joo kirjotin vähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076