CHAT ON PELKKÄ LIHATISKI

kyllästynyt etsimään

Kaikki huoneet on täynnä seuran etsijöitä, nimittäin seksiseuran. Huoneen nimellä ei ole merkitystä eikä aiheella, kukaan ei halua jutella ns. järkeviä, vaan heti tulee p****a ja k****a ruutu punaisena!

Eikö tosiaan ole mitään mahiksia saada vain järjellistä juttukumppania, jos on itse esim. varattu? Vaikka kuinka olisikin varattu, niin silti voi olla yksinäinen kun on omat ystävät IRL hävinneet maailman tuuliin :/

12

3052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miessättääjä

Sitten kun nainen löytää järkevän miehen, ei se jaksakaan kauaa kiinnostaa... On liian vaisu... Pah.

• Ellis

Sätti on niin keskusteluja kuin seuranhakua varten.

(*&*)
      cµccµµ

• silti..

Jokaisella on oikeus valita mitä sätistä haluaa...juttuseuraa, vai jotain elintä kenties. En kyllä ymmärrä kuinka voi olla niin epätoivoinen, että tosissaan uskoo saavansa "sitä" tuolta chathuoneesta. Tai, kaipa sieltä saa...onhan tuola noita jakorasioita--niin uroksia kuin naaraitakin.
        Mutta, se on tosiaan AIVAN OMA VALINTA, mitä haluaa....ja siihen voi jopa vaikuttaa, vaikkei paljon muuhun mielivaltaisuuteen noissa huoneissa voikkaan mitää tehä.

• kysyn

Miksi vaihdat noin usein nimimerkkiä?Bannataanko edellinen vai mikä juju tuossa on?

• Ellis
        kysyn kirjoitti:

Miksi vaihdat noin usein nimimerkkiä?Bannataanko edellinen vai mikä juju tuossa on?

sanon, ei bannata.

• ehdotus

On seuravaava. Käytät vain tylysti sitä "ruksia", kun alkaa jutut menemään suoraansanoen alakoululaisen tasolle...Etkä vastaa mitenkään!!
      Itse törmännyt samaan ongelmaan, ja jätän poikkeuksetta vastaamatta minkäänlaisiin "sellaisiin ehdotuksiin", ja räppään vielä ruksin ko. nikin eteen..ei ole iso vaiva!! Ja kannattaa, jos haluaa jopa asiallista keskusteltua saada aikaiseksi noissa huoneissa..
      Vaikka sielä ois 200 huone, niin keskustelut olisivat tasolla 12-15-vee. Se on vaan niin, ettei tuota "ongelmaa" saada kitkettyä pois--noita yksinäisiä "omin käsin onneen"-wonkareita riittää, ja tulee vaan lisääntymään. Kun EI HEILLÄ MUUTA OLE!!! Ikävää, mutta totta...

• pipukka

Jos ei oo heilaa helluntaina,ei oo aitsia
      adventtína,eiks näin oo?

• kyllästynyt

Ihan saman olen kokenut, ja profiilissani on teksti etten voi sietää sitä "kaappiin" tunkeutumista yms...
      Mutta sehän ei ketään kiinnosta koska ensin tunkeudutaan ja profiili katsotaan jos siitä on edes tietoinen...
      On useasti tullut jopa eteen ettei niillä tunkeutujilla ole tietoa koko profiilista...

Olen varattu ja onnellisesti olenkin, miksi en saa olla rauhassa ja jutella vain ystävieni kanssa?
      Mieheni on tietoinen jutuista joita tunkee privaan... Ensimmäinen kommentti oli että taitaa olla tuollaisilla melkosen epätoivoinen elämä...
      Tämä on meille molemmille yksi yhteydenpito tapa joihinkin ystäviimme. Sättäilen/sättäilemme aina kaupunkihuoneessa jonka ei pitäs olla mikään "lihatiski" mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta...

• Ei kaikki vonkaa lihaa, ne syö sitä :)))

• ei osata_

Eihän me osata keskutella mistään oikeesti... Nimettömänä on helppo enemmän tai vähemmän rivouksia... Sitähän se chatti on...

• osataampas
        ei osata_ kirjoitti:

Eihän me osata keskutella mistään oikeesti... Nimettömänä on helppo enemmän tai vähemmän rivouksia... Sitähän se chatti on...

Olen nainen ja aina kirjautuessani chattiin alkaa punaisella tulla mitä ihmeellisempiä ehdotuksia. Vastaan joskus niihin ja huumorin avulla alan juttelemaan jonkun rivoja ehdottaneen kanssa. Ja arvatkaa mitä, huimien ehdotusten takaa löytyy usein yksinäinen tai muuten puutteessa oleva mies joka etsii vain ystävää. Siinä jutun edetessä vonkaaminen usein unohtuu ja juttu siirtyy arjen asioihin. Olen saanut monta hyvää chat ystävää tällä tavalla. Kun sanot ettemme osaa keskustella se on täyttä pas***. Olen viettänyt monet kivat juttutuokiot chatissa silmät naurusta vuotaen. On kysymys asenteesta ja tavasta miten itse juttelee. Harmi että nämä nutturankiristäjät tiukkapipot pilaa koko sätin maineen :))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe