Eikö tuo olisi parempi scope tälle keskustelualueelle, niin saataisiin Amiga, C=64 ja Vic20 mukaan aiheisiin! Musta ainakin vanha 64 on kivoin kone mitä olen koskaan käyttänyt! :) Ostelin kavereiden masiinat pikkurahoilla kotiin, nyt on monta kommpua mestoilla. Joku juhlapäivä voisi käydä laitteet läpi, kasata parhaista komponenteista juhlakoneen kasaa, sitten Möet & Chandon auki, vedetään pitkät rikkinäiset kalsarit kainaloihin asti ja eikun Boulder Dahsit pyörimään...
Commodore?
9
1759
Vastaukset
- kannata
jättää eliteä(kään) väliin. :)
- minä
Ainahan sä voit ehdottaa uutta aluetta. Amigalla ei kuitenkaan ole ollut enää kymmeneen vuoten mitään tekemistä Commodoren kanssa. Ei varsinkaan noilla uuden sukupolven koneilla.
- rtyuiop
ja vielä Pet-koneetkin mukaan. Varastossani on tallessa 8032 4032 ja 2001.
Tai olisiko antiikkikoneet parempi yläotsikko ja sinne kaikki alle (Sinclair, Apple II, TRS-80 jne.)
Ai niin, onhan minulla vielä HP:n ilmeisesti ensimäinen kannettavakin ja se ei ole edes PC (ei kuitenkaan laskinkaan, vaan suurempi). - Nostalgikko
Lataa C64 emulaattori sivuilta www.c64.com , niin voit pelata vanhoja C64 pelejä PC:ssä.
Myös melkein kaikki C64 pelit löytyy netistä! Niitä mahtuu yhdelle CD:lle aivan tajuton määrä =D- on jo
oikeestan.. 166Mhz vanha imb-kannettava, jolla ei ole oikeestaan enää mitään virkaa, paitsi et nyt siinä on Dos-pohjainen C64-emu ja 1.2gb kiintarilla lähes kaikki pelit mitä C64:lle saa. Siis kannettava C-64 kiintarilla. :D
- nostalgiamäään
SNES =D
- heh,
nostalgiamäään kirjoitti:
SNES =D
..Kaikkihan tietävät, että Windows 9X -käyttikset oli rakennettu DOS:n pääle. XP:tä mainostettiin DOS-riippumattomaksi käyttikseksi. Näin onkin, mutta todellinen totuus on nyt selvinnyt ;)
http://img390.imageshack.us/img390/8400/xptotuuson7.jpg
Kaippa tuossa on myös syy XP:n parempaan vakauteen.. :D - perkele...
heh, kirjoitti:
..Kaikkihan tietävät, että Windows 9X -käyttikset oli rakennettu DOS:n pääle. XP:tä mainostettiin DOS-riippumattomaksi käyttikseksi. Näin onkin, mutta todellinen totuus on nyt selvinnyt ;)
http://img390.imageshack.us/img390/8400/xptotuuson7.jpg
Kaippa tuossa on myös syy XP:n parempaan vakauteen.. :D!!!
- Memperi
Toki emulaattoreita löytyy vaikka kuinka monta erilaista, ja on ihan hyvä keino satunnaiselle muistelijalle. Mikään ei kuitenkaan korvaa aitoa konetta, itsekin ostin koneen takaisin kun 90-luvulla olin niin tollo että sen myin.
Ja muistetaanhan niiden pelin kanssa kuitenkin, että tekijänoikeus koskee edelleen myös C64-pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076