Hehehehee tyhmä kysymys mutta mikä on vemppu ja jos joku pistäisi vempusta kuvan...??
Mikä on vemppu?
16
2284
Vastaukset
- smokefall
vemppu tarkoittaa jousitoimista asetta.
Vemppu on siis lempinimi jousitoimiselle aseelle- - Prego
Jousitoiminen ase, joka täytyy joka laukauksen jälkeen ladata uudestaan.
esim.
http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=18
tai
http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=1490 - airsofter
vemppu on jousikäyttöinen*kertaviritteinen*
- Herne2332
Miksi pitää toistaa koko ajan samaa vastausta? Vastaus tuli selville jo ekassa viestissä.
- Hakcsor
Vemppuhan on jousitoiminen, eli kertaviritteinen airsoft-ase. Näyttää samalta, kuin muutkin aseet. Toimintaperiaate on eri.
- assa
Asetta joka pitää ladata erikseem joka laukauksen jälkeen.
- aaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- asdasdasd
vemppu on ase joka ei ole kaasu eikä sähkö vaan jousitoiminen, siis kertaviritteinen
- siis näin se menee
siis vain yksittäis laukauksia ja vemppua pitää ladata vähän väliä
- Herne2332
Tämänkin foorumin taso laskee silmissä, täynnä peeloja ja muuten vain tyhmiä.
- Cannonball
Herne2332 kirjoitti:
Tämänkin foorumin taso laskee silmissä, täynnä peeloja ja muuten vain tyhmiä.
Ei tämän keskustelun aloittaja ole pakosti tyhmä !
Hän saattaa olla vasta aloittelija taman lajin parissa ! niin kuin minäkin :) - Mr.X
Cannonball kirjoitti:
Ei tämän keskustelun aloittaja ole pakosti tyhmä !
Hän saattaa olla vasta aloittelija taman lajin parissa ! niin kuin minäkin :)Olen itsekkin aloittelija, mutta eiköhän tuo vastaus tullu jo muutaman ensimmäisen viestin aikana selville:D
- vempputin on suuri ase
Mr.X kirjoitti:
Olen itsekkin aloittelija, mutta eiköhän tuo vastaus tullu jo muutaman ensimmäisen viestin aikana selville:D
vempputin on suuri ase
- Pari vuotta softausta harra...
Vemppu tarkoittaa jousitoimista AirSoft asetta. Muuten, tuo sinun kysymyksesi ei ole ollenkaan tyhmä. Nimittäin olen itsekkin ihmetellyt samaa sanaa kauan. :)
- asdasdasdads
Eihän tuo ees tullut aikaisemmissa viesteissä selväksi...
- Anonyymi
Vemppu (Dv15, Dv16) on Valtionrautateiden käyttämä dieselveturisarja. Sitä käytettiin linja-ajoissa, rahdeissa sekä vaihtotyöveturina ympäri Suomea aina 60'luvulta, 2000 -luvulle saakka. Sen jälkeen sarjaa alettiin romuttamaan ja museoimaan. Yksi poikkeus on, että Imatralla kulkee kaksi keltaista Vemppua (vaihtotyöveturina) Ne ovat ainoat aktiivisessa liikenteessä kulkevat Vemput. Vemppu -lempinimen lisäksi Dv15 ja -16 sarjojen lempinimiin kuuluu myös Vemputin, Karhukoira, Rysky ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738