http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000016887666
Pastori mukana tekemässä väkivaltapeliä.. ei ihme että uskovainen USA hyökkäilee tämän tästä..
US-uskovien väkivaltapeli
4
261
Vastaukset
- MaraKATti
että USA on uskovainen. Luulin että uskonto ja valtio on siellä erotettu toisistaan.
Republikaani Kevin Phillipsin mielestä USA on jo teokratia.
USA:laisilla uskonto on paljon keskeisempi elämässä kuin maallistuneille eurooppalaisille, kaikki gallupit kertoo tästä.- uskontoa vai uskoa?
MrKAT kirjoitti:
Republikaani Kevin Phillipsin mielestä USA on jo teokratia.
USA:laisilla uskonto on paljon keskeisempi elämässä kuin maallistuneille eurooppalaisille, kaikki gallupit kertoo tästä.Moni ihminen on tapakristitty, joka menee tapansa mukaan kirkkoon, tai joka sanoo olevansa uskovainen vaikka ei tee niinkuin Raamattu edellyttää. Uskonto on eri asia kuin usko joka tulee sydämmeen kun Jumala lahjoittaa sen.
- Huhhahhei
uskontoa vai uskoa? kirjoitti:
Moni ihminen on tapakristitty, joka menee tapansa mukaan kirkkoon, tai joka sanoo olevansa uskovainen vaikka ei tee niinkuin Raamattu edellyttää. Uskonto on eri asia kuin usko joka tulee sydämmeen kun Jumala lahjoittaa sen.
Ja kuka ja mikä määrittelee sen oikean uskon? Sinäkö? Jokainen teistä jauhaa samaa, oli lahko mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135