en yritä nuolla varpaitasi, mutta toi sun profiilitekstis on aivan so very cool=D
Ja kyllä, yritin nuolla kyynärpäätäni mäkin.
Epäilen kyllä ikääsi, sorry nyt vaan;)
Eikös täällä ole ikäraja 16 v jos oikein ymmärsin?
Palstan pomolle? Siis "Jenkkapoolle"
6
1535
Vastaukset
- sty
On täällä Jenkkapoota nuorempiaikin shefuja nähty
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=1500000000000120&subcat=333
toi shefu 13 vuotias Ikäraja? En ole moisesta kuullutkaan... O_o
- Mirzulainen
Kyllä, olen 13v tyttö ja toimin kolmen palstan seriffinä ongelmitta?
Miksi tänne ikärajoja tekelemään? On niitä viisaitakin 13v, nuorempiakin olemassa. Ei kaikkien tarvitse olla kylän kingejä. Voi nuoremmatkin osata vaikka ja mitä.. - irma.L
Tämä ei nyt oikein liity tähän keskusteluun mutta sulle "jenkkapoo".
Tiesitkö että joka viides sekunti myydään yksi coca cola! - *Jenkkapoo
irma.L kirjoitti:
Tämä ei nyt oikein liity tähän keskusteluun mutta sulle "jenkkapoo".
Tiesitkö että joka viides sekunti myydään yksi coca cola!Ääh... olen kirjautunut, mutta viestit eivät tule nimimerkilläni xD
Tiedätkö lisää hyviä juttuja, tuota en ollut ennen kuullutkaan, harmi ettei se mahdu profiiliini... - irma.L
*Jenkkapoo kirjoitti:
Ääh... olen kirjautunut, mutta viestit eivät tule nimimerkilläni xD
Tiedätkö lisää hyviä juttuja, tuota en ollut ennen kuullutkaan, harmi ettei se mahdu profiiliini...enpä oikein noita juttuja enempää tiiäkkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191315
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927