ei toimi Maltalla, tulimme viime lauantaina 3.6 ja todettiin että ei ole sopimusta täkäläisten oporaattoreiden kanssa. Saunalahden nettisivut väittää että on sopimus Vodafonen kanssa, mutta Vodafonen sivut kertovat että näin ei ole.
Muuten sopivan lämmintä, tänään 25 C, heikkoa tuulta
Saunalahti
5
701
Vastaukset
- Lee
Moi !
Olen itsekin Maltalla, tosin pidemmällä reissulla.. hankin Go Mobile:n kortin täälläolon ajaksi, muttei sekään aina tunnu toimivan, vaikka heillä on sopimus Soneran kanssa.
Vodaphone tuntuu olevan parempi vaihtoehto (näistä kahdesta), jos tarvitsette hankkia paikallisen prepaid kortin.
Mukavaa Lomaa !- Rory
Viime lokakuussa saunalahden liittymäni toimi Maltalla. Harmi jos ei enää toimi.
Asuessani Maltalla otin pre paidin Vodaphonelta, se toimi aina moitteettomasti. Go mobilen kanssa oli joillakin tutuilla ongelmia.
- june80
Kyllä Saunalahden liittymä toimi Maltalla, mutta ei suinkaan jokapaikassa.Itse olin Bugibbassa ja siellä ei puhelimessa ollut eloa lainkaan, mutta saaren toisella puolella pienen pienessä kalastajakylässä toimi täydellisesti...Vodafonen verkossa!
- toimiiihan
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
- june80
toimiiihan kirjoitti:
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
meilläpä ei toiminut...tiedä häntä miksi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056