ei toimi Maltalla, tulimme viime lauantaina 3.6 ja todettiin että ei ole sopimusta täkäläisten oporaattoreiden kanssa. Saunalahden nettisivut väittää että on sopimus Vodafonen kanssa, mutta Vodafonen sivut kertovat että näin ei ole.
Muuten sopivan lämmintä, tänään 25 C, heikkoa tuulta
Saunalahti
5
692
Vastaukset
- Lee
Moi !
Olen itsekin Maltalla, tosin pidemmällä reissulla.. hankin Go Mobile:n kortin täälläolon ajaksi, muttei sekään aina tunnu toimivan, vaikka heillä on sopimus Soneran kanssa.
Vodaphone tuntuu olevan parempi vaihtoehto (näistä kahdesta), jos tarvitsette hankkia paikallisen prepaid kortin.
Mukavaa Lomaa !- Rory
Viime lokakuussa saunalahden liittymäni toimi Maltalla. Harmi jos ei enää toimi.
Asuessani Maltalla otin pre paidin Vodaphonelta, se toimi aina moitteettomasti. Go mobilen kanssa oli joillakin tutuilla ongelmia.
- june80
Kyllä Saunalahden liittymä toimi Maltalla, mutta ei suinkaan jokapaikassa.Itse olin Bugibbassa ja siellä ei puhelimessa ollut eloa lainkaan, mutta saaren toisella puolella pienen pienessä kalastajakylässä toimi täydellisesti...Vodafonen verkossa!
- toimiiihan
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
- june80
toimiiihan kirjoitti:
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
meilläpä ei toiminut...tiedä häntä miksi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738