Tänään tulee telkkarista yksi Madonnan flopeista. Hyytävä syleily-elokuva sai aikoinaan huonot arvostelut ja ihan vain Madonnan takia. Elokuva ei itsessään ole huono, mutta Madonnan vaatimattomat näyttelijän lahjat pudottavat fiilikseltä pohjan pois.
Hänen roolisuorituksensa sai joiltain kriitikoilta varsin karvaisia kommentteja. Elokuva vedettiinkin elokuvateattereista pois katsojapulan takia. Katso, niin ymmärrät miksi.
Tänään tv:ssä
4
455
Vastaukset
- fani..
mutta Madonna on mainettaan parempi näyttelijä. Ainakin hän on yrittänyt tehdä erilaisia rooleja kuin joku Julia Roberts.
- maddefani
miltä kanavalta?
- kgjhfdjgk
Puolueeton arvio on... Madonna ei tosiaan osaa näytellä! Artistina/liikenaisena on kyllä kiven kova, ja vaikkei mikään erikoinen laulajakaan ole, niin jokin siinä äänessä ja biisivalinnoissa kyllä toimii. Kirjoittaako/säveltääkö Madonna muuten itse biisejään?
- Zephyr
Madonna on kirjoittanut ja tuottanut kaikki levynsä Like A Virginiä lukuunottamatta.Ja melkein joka levyn yhdessä eri tuottajan/partnerin kanssa siksi aina uusiutuva mutta kuitenkin tuttu M-soundi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184