UUSI METALLICA LAULU!!!!!

hshshshshsh

9

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt oikein iskenyt.Voi toki olla,että keikkaversiossa huonot soundit.Ehkä albumiversio tykittää paremmin.
      Saa muuten nähdä mitä tuleman pitää ensi vuonna(?) tulevalta Metallica-albumilta.Tuottajana on sentään Rick Rubin.Itse Arvostan Rubinia yhdeksi kovimmista tuottajista maailmassa.

• makellica

Tykkiä kamaa, kyllä jätkät osaa, prkle!!!!

• KeiJo

Pitkin edes vaivautua lataamaan. Aikamoista kurasontaa. Muistuttaa enemmän load -aikaista menoa kuin St.Angeria, joka on jo pieni askel oikeaan suuntaan. Sitä aina toivoisi kuulevan sitä 80-luvun Metallicaa, mutta turha toivo. Hetfieldin laulaminen ärsyttää, venyttääkin niin perkeleesti. Toivotonta ja tylsää. Huoh.

• Makellica
        KeiJo kirjoitti:

Pitkin edes vaivautua lataamaan. Aikamoista kurasontaa. Muistuttaa enemmän load -aikaista menoa kuin St.Angeria, joka on jo pieni askel oikeaan suuntaan. Sitä aina toivoisi kuulevan sitä 80-luvun Metallicaa, mutta turha toivo. Hetfieldin laulaminen ärsyttää, venyttääkin niin perkeleesti. Toivotonta ja tylsää. Huoh.

Eihän tuo kultaista 80-luvun matskua päihitä, mutta mielestäni herättää lupauksia tulevan levyn suhteen. Aika paljon rankempia elementtejä kuin Loadilla. Eipä muuta ku vesi kielellä levyä odotellen, fuck jeah!

• laihon allu
        Makellica kirjoitti:

Eihän tuo kultaista 80-luvun matskua päihitä, mutta mielestäni herättää lupauksia tulevan levyn suhteen. Aika paljon rankempia elementtejä kuin Loadilla. Eipä muuta ku vesi kielellä levyä odotellen, fuck jeah!

mäkii diggaan metallicaa mutta vain vuosilta 1983-1988. sen jälkee tuotanto ollut aivan täyttä paskaa( poikkeuksena black-albumi). kaiken lisäksi hetfieldin ääni on muuttunut todella karsean kuuloiseksi.

• Makellica
        laihon allu kirjoitti:

mäkii diggaan metallicaa mutta vain vuosilta 1983-1988. sen jälkee tuotanto ollut aivan täyttä paskaa( poikkeuksena black-albumi). kaiken lisäksi hetfieldin ääni on muuttunut todella karsean kuuloiseksi.

Ainaki mua kiinnostaa, jos sulla ei mielenkiinto riitä niin omapa on asias mitä tuota mulle toitotat?

• fdffdfdfd
        Makellica kirjoitti:

Ainaki mua kiinnostaa, jos sulla ei mielenkiinto riitä niin omapa on asias mitä tuota mulle toitotat?

mättöä!! suosittelut :D

• slayer92
        fdffdfdfd kirjoitti:

mättöä!! suosittelut :D

kyllä näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe