Kaveri tykkää Yöstä aivan tosi kovaa ja ajattelin laittaa hääkorttiin onnittelurunon tilalle jonkun hienon kohdan jostain Yön biisistä. Nyt ei yhtäkkiä tuukkaan sitten mitään mieleen, ja netistä en löydä sanoja.... Apua. Eikös siinä "Vie mut minne vaan" biisissä olis aika kiva kertosäe, mut miten se nyt sitten kokonaisuudessaan menikään...??? Eikä tarvis olla kertosäekkään, vaan joku muuten vaan hieno kohta, mutta kun ei tuu mitään mieleen!! Pää on ihan tyhjä!!
Auttakaas
6
1304
Vastaukset
- Marzu
"on aamu
ja kaupunki vielä uinuu
kuu jossain mailleen painuu
yön usva hiljaa leijuu pois
on aamu
herään sylistäsi sinun
kiedot kätes kaulaan minun
mä tunnen kuinka maailma tää
allamme pyörähtää taas eteenpäin
ja uuteen päivään vie
minne lie
vie mut minne vaan
taivaanrannan taa
yli merten seilataan
yli vuorten kahdestaan
kanssasi nähdä saan
kun yö taas peittää maan
sen hetken kanssasi jaan
ihan kahdestaan
vie mut minne vaan
kuin varkain sä veit mun sydämen
vaikka tuntenut sua en
kuin tosta vaan teit sen hymyillen
kuin varkain anna sulle sen
ja päivän jokaisen
jonka kanssas kulkea saan
allamme pyörii maa taas eteenpäin"- suurimmat
kiitokset, tämähän olikin täydellinen. Eipä siihen muuta tarvita, eikö tuo ole aivan tarpeeksi kaunista hääkorttiin laitettavaa!!
- ...
Jos haluat muita yön sanoja, niin mene sivulle www.yofoorumi.tk/
Sieltä löytyy kaikkien yön biisien sanat! Yön kappaleitten sanoja on www.likaisetlegendat.com ja tuolta levyt ja sieltä sanoitukset.
- Petskun biisi
Mikä lie miehen tie, jota kulkemaan heitti kohtalo sut kai. Mikä lie miehen tie, joka kulkemaan sen taipaaleelle sai....
Kurssi kääntyy kotiin, puomi heilahtaa, keulapurjeen kiristän...
Käytävä on miehen tie, se vaikka miehuuteni vie....
Joku himofani voi korjata virheet, mutta itse tykkään tuosta biisistä ja sopii ehkä sulhaselle.- ssä
mikä lie, miehen tie
jota kulkemaan heitti kohtalo mut kai
mikä lie, miehen tie
yhä uudestaan minut taipaleelle sai
kaipuu korventaa ja
kangastukset harhaan houkuttaa vaan
kestänhän sen, enkä suostu susta luopumaan
kurssi kääntyy kotiin puomi heilahtaa
keulapurjeen kiristän, mua tuuli kuljettaa
käytävä on miehen tie
se vaikka miehuuteni vie
katseestasi rakkauteni voimaa saa
hellyytttäsi huimaavaa huuleni mun janoaa
jo järkkyy maa ja horisontti horjahtaa, saan rakastaa
mikä lie, miehen tie
varrellaan tekee seidat taikojaan
kun iltaisin seisahdan kapakkaa
ne pöytääni käy istumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689