Sinulle joka mietit Poets of the Fallin levyn ostoa voin sanoa että saat varmasti rahoillesi vastinetta!. Ja Suomipopin ystävät huom!- minä ainakin löydän parista biisistä (kuten Roses) aivan selviä klikkejä Eppuihin!! Kuunnelkaapas tarkasti...
Itse en varmaan koskaan lakkaa hämmästelemästä sitä miten lahjakkaita jotkut ihmiset ovat, puhumattakaan sitkeydestä, ahkeruudesta ja asialleen omistautumisesta. Kunpa itselläkin olisi kyky tuottaa jotain tällaista joka saa aikaan niin laajan kirjon tunteita. Haluat kuulla yhä enemmän, musiikki tunkeutuu joka huokoseesi- ja samanaikaisesti tunnet olosi hyvin yksinäiseksi...
Näin se on. Kamalan kaunista.
Olen myyty!!!
Anna76
6
1346
Vastaukset
- vilhelmiina1
Jes!Samaa mieltä.Keikalla tuli käytyä 8.6 ja meikä tanssi jalat rakoille ja biletti!Livenä toimii SIKA hyvin!!
- bogirl
Jokainen kappale tuolla Cor:lla on erilainen ja jokaisessa eri fiilis. Aina kun rupean kuuntelemaan levyä niin pakko kuunnella samantien kaikki biisit. Maailman ihanin bändi mun mielestä
- Potf94
aivan potf on ihanuus lahjakas ja kaiken lisäks potf:tin laulajat on komeita ku mitkäkin
- ..niitä..
.. ole kuin yksi. Siis laulajaa.
- Potf<3
...Poetseja saa verrata Eppuihin!
- vaakuli
Poetsit ovat 1000 krt. parempia kuin Eput!! Älä enää vertaa heitä niihin! POTF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096