lesbo olisin kiinostunut Pinkistä,hyvännäköinen muija ja ihanan raju tyyli.Aivan eri luokkaa kun Brit ja muut pissikset.Vaikka videolla leikkii pissistä ei se tosi elämässä sitä ole.Mahtava lavakarisma.
Jos olisin
4
1065
Vastaukset
- ja viel
Vaikka videolla leikkii rajua tyyliä ei se tosi elämässä sitä ole.
- hjjhj
Näin siitä dokkarin, on kyl raju mimmi.
- en minä
varmaan kirjoittelisi muuten että on raju mimmi jos en tietäis mikä on tosi elämässä HALOO...olen nähnyt sen livenä, on sitä elämää suomenkin ulkopuolella ja matkustaa pääsee.En ole edes nähny kun pari videota,sorry jos kirjoitusvirheitä,olen asunut ulkomailla 13 vuotta on päässy suomen kieli ruostumaan.Tässä harjoittelen =))
- MMM
en minä kirjoitti:
varmaan kirjoittelisi muuten että on raju mimmi jos en tietäis mikä on tosi elämässä HALOO...olen nähnyt sen livenä, on sitä elämää suomenkin ulkopuolella ja matkustaa pääsee.En ole edes nähny kun pari videota,sorry jos kirjoitusvirheitä,olen asunut ulkomailla 13 vuotta on päässy suomen kieli ruostumaan.Tässä harjoittelen =))
sehä siinä parasta onki et se oikeesti on tommonen raju. ja niin PINK! kattokaa vaik josku punkt ja vastaavia missä se esiintyy iha normina. se on oikeesti 100% aito ihminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358